Avatar billede sbj Nybegynder
18. februar 2002 - 19:31 Der er 3 kommentarer

Brænder software AntiVirus til XP

Hej
Jeg har installeret win xp.
Desværre fungerer Easy CD Creator ikke længere, med mindre jeg bøber en opdatering til version 5, og mit nuværende AV program (Inoculate) kører heller ikke under xp.

Kan nogen anbefale alternativer?

Både brænder og AV (Inoculate er gratis, og kan opdateres fra nettet) skal helst være af samme gode kvalitet
Avatar billede resten Nybegynder
18. februar 2002 - 19:42 #1
Jeg vil forslå dig at bruge nero burn 5,5 som brænder program til xp.
Avatar billede heinekastrup Nybegynder
18. februar 2002 - 20:08 #2
folk siger at XP er det bedste,men indtil vidre er der fundet ca. 233 fejl
de kommer med en ny udgave til efteråret hvor største delen af fejlene "skulle" været rettet.
råd: indtil da brug dit gamle win. program.
Avatar billede resten Nybegynder
18. februar 2002 - 20:15 #3
Hva er det for noget gejl at sige heine?
har du selv prøvet at køre med win xp.