Avatar billede php_guru Nybegynder
18. februar 2002 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl under Win2000 installation

Hejsa,

Når jeg prøver at installere Win2000 Prof., får jeg en fejlmeddelse, der er lidt kryptisk. Noget med, at hvis det er først gang den kommer, skal jeg genstarte. Ellers skal jeg prøve, at skifte videokortet. Håber i kan være behjælplige. Jeg opgradere fra Winme

Min computer er som følgende:
650 MHz Athlon
64 MB SD-RAM
Epox bundkort
RIVA TNT2 grafikkort

Thomas
Avatar billede djm33 Nybegynder
18. februar 2002 - 19:37 #1
Hej!!!

1. 64Mb DROP DET. Inst. NT 4.0 med 64Mb ellers får det en F....up langsom computer.
2. Grunden til fejlen kan være at dine ram er defekte... ellers at din CPU indeholder defekte transistor...
Men hvis du kun har prøvet og opgradere fra Me til Win2k så prøv at formatere din computer og inst. win2k på en tom disk...

Held & Lykke
Avatar billede sting Nybegynder
18. februar 2002 - 21:17 #2
Hej

Nu ved jeg ikke hvilket Epox bundkort du har?
Jeg vil også gerne vide hvilken harddisk du har...
skriv lige...og så hjælper jeg dig gerne videre
Avatar billede nielsvp Nybegynder
18. februar 2002 - 21:39 #3
Prøv at komme med en konkret fejl meddelelse så kigger vi på sagerne, ud fra det de oplysninger du giver der kan jeg ikke konkludere noget.
Avatar billede php_guru Nybegynder
14. marts 2002 - 15:02 #4
Har fundet ud af lidt mere; det ser ud til at min HDD indeholder en fejl, som ikke kan udbedres.... Ved ikke hvad jeg så nu gør.