Avatar billede speedy Nybegynder
21. maj 2000 - 21:30 Der er 7 kommentarer og
9 løsninger

Kritik ønskes

Hej

http://home1.inet.tele.dk/john-m/nytdesign/index.html

Hvad synes i om det ? Og hvad synes i om det med at det ligner windows ??

/SpEeDy
Avatar billede drean Nybegynder
21. maj 2000 - 21:34 #1
Ja...windows med 4-8 farver... ;->

Ellers meget flot, nu er der jo ikke så meget funktionalitet endnu, men lidt flere farve vil nok give lidt mere "liv"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
21. maj 2000 - 21:42 #2
Jeg synes ikke rigtigt designet er pænt pga. Windows stilen. Det ligner lidt sådan noget "jeg-skal-se-om-jeg-ka'" design.

Men også som Drean siger, så mangler det farver .. ikke så mange men nogle halv-lyse farver ville pynte.

Karakter: 7 @ 13 (funktionaliten ikke taget i betragtning)
Avatar billede jd Nybegynder
21. maj 2000 - 21:44 #3
Enig med drean, ganske flot, lidt flere farver, også uden om ruden!-måske??

/Jonas
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. maj 2000 - 22:39 #4
keep working on it...
Avatar billede driis Nybegynder
21. maj 2000 - 23:20 #5
Jeg er enig med de andre; brug flere farver! Derudover er designet faktisk ret pænt.

Når nu det skal ligne Windows, ville jeg sikkert lave det sådan, at det fylder hele vinduets bredde og højde, istedet for den hvide baggrund.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. maj 2000 - 23:20 #6
Det er nogle flotte lodrette streger, jeg kan se i Netscape 4.5 ;-)
Vores lille hankat, der løb hjemmefra for et halvt år siden, hed
også speedy.
Avatar billede theportal Nybegynder
22. maj 2000 - 12:11 #7
Enig med driis.

Få det til at fylde hele vinduet og lav eventuelt frames, så kunne du have et navigationssystem til venstre - lidt Explorer agtigt?! - Just an idea! :)

/The Portal
Avatar billede theportal Nybegynder
22. maj 2000 - 12:12 #8
Brug også en anden farve i titelbaren...
Avatar billede nof Nybegynder
22. maj 2000 - 17:03 #9
Hej,

det er et rigtig flot og stilrent design du har lavet der og du har også brugt en pæn skrifttype. Måske kunne du godt bruge lidt flere farver.

8@13

/nof
Avatar billede fico Nybegynder
22. maj 2000 - 21:12 #10
Flot, simpelt og herligt at kikke på.
Men link farven burgte være en anden.
8@13
Avatar billede dannyqul Nybegynder
22. maj 2000 - 21:28 #11
Meget smart ide med Windows interface men.....
Under programmer og Forside iconerne kunne du godt fjerne det hvide, det ser ikke så smart ud.
brug også nogle andr farver det ser for simpelt ud.

karakter 8@13

D/-n!e|_
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2000 - 01:15 #12
Ikke værst, men lidt firkantet. Lidt mere farver ville være en mulighed, eller er idéen ikke så tosset endda. Bliver det med fast navigationsframes?

Karakter 9 @ 13
Avatar billede daiz Nybegynder
24. maj 2000 - 10:38 #13
Ok design,
men er det ikke lidt brugt ??
- Windows looked

Jeg har lige selv droppet en FULLSCREEN
design der tager udgangspunkt Win 2000 skriveborg :))

Alle knapper funktioner var lavet i javascript og sited simulerede Explorer, Notepad, Outlook.

Men som sagt der er ellers et ok koncept, det er koncepter, som disse der kommer til at være fremtiden.

Keep up

| ------------- ------------ |
http://members.xoom.com/daiz_life/webdesign/index.htm
| ------------- ------------ |
Avatar billede daiz Nybegynder
24. maj 2000 - 10:41 #14
Undskyld karekter :)))

8@13
Avatar billede cyberboy Nybegynder
24. maj 2000 - 10:46 #15
Flot side! God ide. Mere er der ikke at sige om den.

Karekter 9@13
Avatar billede speedy Nybegynder
25. maj 2000 - 21:34 #16
Tak for det. Det er rart med så mange meninger!

/SpEeDy