Avatar billede nhasty Nybegynder
18. februar 2002 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Show scrollbar?

Kan man ikke 'låse' scrollbaren? Altså, så den altid er der selvom man ikke har så meget indhold på siden at det er nødvendigt at scrolle.

.. og hvis der er en venlig sjæl derude der ved hvordan man ændrer udseende/farve på scrollbaren, kunne jeg også godt tænke mig at vide det :)
Avatar billede hells Nybegynder
18. februar 2002 - 15:45 #1
Til det første, tror jeg du skal indsætte scroll="yes" i body-tagget.

Til det andet spørgsmål vil jeg henvise dig til denne artikel:
http://www.html.dk/artikler/00010/
Det er lavet i CSS
Avatar billede nhasty Nybegynder
18. februar 2002 - 15:47 #2
Ups.. har lige fundet ud af at det var et ret dumt spørgsmål... bare glemt det ;)
Avatar billede nhasty Nybegynder
18. februar 2002 - 15:47 #3
Ja.. det var fordi jeg havde sat den til 'auto' og havde glemt alt om det bagefter...
Avatar billede nhasty Nybegynder
18. februar 2002 - 15:47 #4
.. og tak for linket ;)