Avatar billede nuck Nybegynder
18. februar 2002 - 15:00 Der er 11 kommentarer

divx program

Hey
Jeg mangler et program til at lave mpg om til divx.. Det må gerne reducere størrelsen da mpg filen er ret stor...

Der må helst ikke miste noget billed/lyd kvali..

Jeg har brugt FlaskMPEG med SUCCESS før.. Det var perfekt.. Ingen forskel imellem lyd og billed og flot kvali.. Desværre virker det åbenbart ikke i winxp :(

Så fik jeg afvide jeg skulle prøve virtualDub..
Den har kørt 4 % og filen fylder allerede 100 mb.. Så det er ikke meget success der hellere..

Findes der ikke et kanon program somewhere ude i det mørke?
Avatar billede initializing Nybegynder
18. februar 2002 - 15:02 #1
Kik på www.divxit.dk der er en masse ang. det du søger.

Hvis man skal reducere størrelsen så mister man også gnoet af billed og lys kvali.
Avatar billede initializing Nybegynder
18. februar 2002 - 15:02 #2
Svar
Avatar billede angelfire Nybegynder
18. februar 2002 - 15:02 #3
har du prøvet www.divxit.dk
Avatar billede berg Nybegynder
18. februar 2002 - 15:03 #4
Avatar billede nuck Nybegynder
18. februar 2002 - 15:14 #5
Hmm jeg vil gerne have et præcis program til dette... Gider ikke teste 353532 som så ikke virker alligevel

Ang divxit.dk har jeg kigget der står intet om at lave om fra mpg til divx avi
Avatar billede berg Nybegynder
18. februar 2002 - 15:17 #6
Tjek mit øverste link! Det kan helt sikkert (det står der jo, ikke!)
Avatar billede nuck Nybegynder
18. februar 2002 - 15:18 #7
berg > Øhm ja klart bortset fra der intet program er i den anden en et dos ting som ikke virker *flot*
Avatar billede diraoui Nybegynder
18. februar 2002 - 15:47 #8
Hej.
Prøv at checke denne side.. Du vil virkelig være glad for den:
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_utils.shtml
TRUST ME!
Avatar billede berg Nybegynder
18. februar 2002 - 15:48 #9
"Hmm jeg vil gerne have et præcis program til dette... Gider ikke teste 353532 som så ikke virker alligevel"

Øhm *flot* grimme, så er du åbenbart ikke opsat på at få det til at virke, men at få nogen andre til at gøre arbejdet for dig! Der er mindst 3 forskellige programmer som siger at de kan hvad du vil, på det nederste link jeg postede. Hvad med at teste det? "Jamen jeg gider ikke, fordi jeg er grim" *flot* grimme. Hør her LUK RØVEN, lad vær med at forvent andre gør hvad du vil! og så for sølle 200 point.

Og jo! dfet virker hvis du gider sætte dig ind i tingene..Øhm *flot* grimme!

Er du bistandklient? spiller du CS? hvis ikke, så har du i hvert fald mentalitet som disse!

FUCK NUCK
Avatar billede diraoui Nybegynder
19. februar 2002 - 16:29 #10
Har du fundet ud af det eller sidder du stadig fast!
Avatar billede nuck Nybegynder
23. februar 2002 - 17:02 #11
Sidder fast