Avatar billede teqno Nybegynder
18. februar 2002 - 14:09 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

submit knap

Hej eksperter..
Kan man ik sørge for at en submit knap er et billede.. Altså istedet for den der kedelige grå knap.. HAr selv lavet en men kan ik få det til at virke..
Please hjælp!
-Teqno
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2002 - 14:10 #1
Joda!

<input type="image" src="billeder/din_knap.gif" border="0"> sættes ind der hvor du gerne vil have din submit knap, istedet for den alm. submit knap.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2002 - 14:11 #2
Iøvrigt er det et nemt spørgsmål, så giv mig bare 15 point og behold resten :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
18. februar 2002 - 14:11 #3
<input type="image" src="DIT BILLEDE" name="LoginButton" value="DIN VÆRDI">
Avatar billede jonas- Nybegynder
18. februar 2002 - 14:12 #4
Giv mig resten :o)
Ej, el_barto har ret, du skal ikke give mere end 15 for dette...
Avatar billede teqno Nybegynder
18. februar 2002 - 14:19 #5
Ok tak for hjælpen..
Jonas- du får lige 5 for din indsats :)