Avatar billede nelo Nybegynder
18. februar 2002 - 11:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Køling af Xeon cpu´er!!!!

Jeg har en dual xeon P3 500 mhz, spørgsmålet er så om jeg kan nøjes med køleprofiler og en eller to almindelige kabinetskølere??
Eller skal jeg købe 4 små kølere som der normalt sidder på xeon´er???
Avatar billede diraoui Nybegynder
18. februar 2002 - 11:57 #1
Ja sagtens, den skal køle som en alm. p3(bare dual)dermed en anden køleprofil.
To kølere burde være nok
Avatar billede nelo Nybegynder
18. februar 2002 - 12:07 #2
Øhhhhhhh ved du hvordan 2 xeon´er (slot2) ser ud?? :)
Avatar billede diraoui Nybegynder
18. februar 2002 - 12:09 #3
Kommer igen senere og viser dig, hvordan det sidder..
Avatar billede nelo Nybegynder
18. februar 2002 - 12:22 #4
LOL det ved jeg da godt, har en 2*733 Mhz Xeon kørende der hjemme!!!!
Kølerne sidder ude på siderne af cpu´erne!
men spørgsmålet går på om jeg kan sætte en eller to af de store(80mm) i mit kabinet, og så droppe de fire små som der er plads til på det bur cpu´erne er låst inde i.
Avatar billede zatter Nybegynder
19. februar 2002 - 00:18 #5
Ja, det vil jeg mene at du kan, man skal tænke på at producenter af cpu'er altid "over" køler for at være på den sikre side, så det burde du kunne!!!
(men jeg tar ikke ansvaret vis det brænder sammen -:)
Avatar billede nelo Nybegynder
19. februar 2002 - 07:58 #6
Okies!