Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
21. maj 2000 - 17:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

sms program

Er der en der kender et program som kan sende sms-beskeder fra ens computer.
Jeg er ude efter at downloade eller få sendt et program der uden at være medlem af noget kan sende sms'ere via min internet opkobling. Altså mens jeg surfer osv. Jeg ved godt at der findes mange sider hvor det kan lade sig gøre men jeg søger et program jeg kan bruge på computeren. Evt. så jeg også kan skrive beskeder offline og sende dem når jeg går online.

Kender du et sted hvor jeg kan downloade eller vil du maile til mig er der 60 point til dig.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
21. maj 2000 - 18:17 #1
SonoNote ??
Kan (har kunne ?) downloades fra www.sonofon.dk
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
21. maj 2000 - 18:26 #2
har downloaded det nu.... du får dine point når jeg har afprøvet det og det virker
Avatar billede retep Nybegynder
21. maj 2000 - 18:32 #3
Ringer Sononote ikke op til Sonofons server hver gang? Det er da ikke gennem Internet? Det var det i hvert fald ikke da jeg prøvede det.

Ellers har jeg lavet et program der kan sende SMS gennem Internet (Samme princip som dem man ser på folks hjemmesider). Det kan hentes på http://www.aude.dk

Hvis du prøver det, og har idéer til ændringer/forbedringer er du meget velkommen til at sige til.

Avatar billede tigerdyr Nybegynder
21. maj 2000 - 18:40 #4
Kan ikke huske det, derfor med et par spørgsmåls tegn efter *S*
Jeg har ikke brugt siden SMS siderne begyndte at dukke op!
Avatar billede retep Nybegynder
21. maj 2000 - 18:51 #5
Jeg lavede programmet efter at jeg havde brugt et shareware, der kunne det samme. Men efter 30 dage ville de have at jeg skulle betale for at bruge det... Bvadr... Så hellere lave sit eget! :-)
Avatar billede drean Nybegynder
21. maj 2000 - 21:22 #6
http://jdsoft.dk

Har en SMS-sender med tlf-bog o.l. til download
Avatar billede retep Nybegynder
21. maj 2000 - 21:31 #7
Drean>> Ja, det var den som jeg prøvede tidligere... Virker kun i 30 (eller 60) dage...
Avatar billede retep Nybegynder
21. maj 2000 - 22:27 #8
Tjaaa... Mit program kunne jo også godt være et svar, hvis du vil bruge det...
Mvh
Retep
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
21. maj 2000 - 23:27 #9
hej peter (retep)

fint lille program du har lavet der *S*

jeg har et forslag til dig. kunne det lade sig gøre at have mulighed for at undgå at bruge sin mailserver????

og så ville det være fantastisk hvis man kunne se at beskeden er sendt. Det er ikke nemt at vide hvis der ikke sker noget. måske et vindue der fortæller at beskeden er sendt og at man nu har muligheen for at gemme sin SMS-besked eller sende en ny. og så skulle besked feltet tømmes. så man ikke kommer i tvivl om beskeden er sendt eller ej.

ellers er det er fikst lille pgr du har strikket sammen. du får de mine point.

send lige en mail når jeg skal afprøve version 1.2

KH SpørgeJørgen
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
21. maj 2000 - 23:29 #10
min mail er: line.martin@private.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2000 - 01:11 #11
Http://www.besked.dk downloader du på din computer, også  sender du fra den side. Sådan! Ikke alt det gøjl med programmer. ;o)
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
23. maj 2000 - 16:33 #12
lol..... fikst ;-)

men mine point er væk sorry.

det er nu også et fint lille pgr Peter har lavet:-)