Avatar billede jmc1 Nybegynder
17. februar 2002 - 22:16 Der er 16 kommentarer

Opgradering af Nintaus N9901

Er der nogen som ved hvor på nettet jeg kan finde en software-opgradering til min Nintaus N9901?
Avatar billede bo.mb Nybegynder
18. februar 2002 - 00:39 #1
Nej - og det kunne jeg også godt tænke mig. Jeg kan ikke få den til at afspille en kode2 film i NTSC format :o(  (Jeg bor i USA)
Avatar billede hemning Nybegynder
18. februar 2002 - 05:21 #2
til bo.mb, du skulle da gerne kunne afspille kode2 film på NTSC, du kan da vælge, at du vil ha' NTSC output (og det på fjernbetjeningen), den sidder ca. i øverste hjørne til venstre! Der kan du vælge at den kun skal sende NTSC, du kan også fastindstille det i menuen. Der er bare den ting, hvis man har et TV der har mulighed for at vise begge dele, så lad den vise det DVD'en ønsker, ellers kan den hakke lidt i det!
Avatar billede bo.mb Nybegynder
18. februar 2002 - 15:08 #3
hemnin, jeg synes nu jeg har prøvet alt. Hvis jeg sætter den til NTSC i menuen hopper den bare tilbage så snart jeg forsøger mig med en kode2 film. Mit TV kan kun vise NTSC desværre. Hvad står der på den knap på fjernbetjeningen, som du skriver jeg skal trykke på ?
Avatar billede hemning Nybegynder
18. februar 2002 - 15:31 #4
På min fjernbetjening står der N/P, her kan jeg vælge mellem PAL, NTSC og Auto, hvor den selv vælger, alt efter DVD'en!
Avatar billede bo.mb Nybegynder
18. februar 2002 - 22:51 #5
Tjo - den knap har jeg nu også, men når der sidder en kode2 film i kan jeg kun vælge auto - og der vælger den PAL  :o(
Avatar billede hemning Nybegynder
18. februar 2002 - 22:55 #6
Surt show :o(
Avatar billede bo.mb Nybegynder
18. februar 2002 - 23:00 #7
Ja-  det ser lidt tamt ud uden farver  men hvad ... den er jo billig..  hehe
Avatar billede bo.mb Nybegynder
18. februar 2002 - 23:01 #8
er der egentlig ikke noget med at man kan låse den til landekoder ? Det kunne være det var der der var noget galt ?
Avatar billede hemning Nybegynder
18. februar 2002 - 23:07 #9
Det ved jeg faktisk ikke, jeg satte den bare til, og så virkede den perfekt med det samme :o)
Avatar billede bo.mb Nybegynder
19. februar 2002 - 02:48 #10
Kunne jeg lokke dig til at tjekke om du kan skifte mellem de landekoder mens den afspiller eks. en kode 1 eller kode 2 film. Hvis du kan det kunne det jo godt tyde på, at jeg har en anden version af firmware i end dig. Hvor gammel er din afspiller ca ?
Avatar billede hemning Nybegynder
19. februar 2002 - 08:09 #11
Min er fra December, så den er rimeligt ny! Jeg prøver at undersøge det, jeg melder mig lidt senere :o)
Avatar billede jmc1 Nybegynder
28. februar 2002 - 19:52 #12
Det vil sige at der er slet ingen som kender noget til opgradering af en nintaus, det lyder sku da underligt
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 21:48 #13
Hvordan ville du da opgradere den???
Avatar billede bo.mb Nybegynder
02. marts 2002 - 04:07 #14
Det er vel bare at brænde de 2 eepromme der sidder i den ?.
Problemet er jo så bare at få noget nyt software til den
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
11. marts 2002 - 22:17 #15
Jeg har et lidt andet problem, når jeg trykker på stop midt i en film står der at man skal trykke resume for at få filmen til at fortsætte, på min maskine virker det umiddelbart sådanne at hvis man gør det inden for 5- 10 min. så er det ok, men går man fra den i ca. 20-30 min. så er maskinen død, og skal slukkes og tændes igen, og så må man stille og roligt finde det sted man var nået til, er der nogle der kan svare på mit problem?
Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 16:31 #16
opret dit eget spørgsmål dit kvaj!!!!!