Avatar billede karaffa Nybegynder
17. februar 2002 - 11:49 Der er 4 kommentarer

2*bios og bundkort problemer

hejsa, jeg sidder her med min Compaq presario 5862 og har lidt problemer. Jeg har kørt SANDRA, fra siSoft, og den siger at jeg burde opdatere min Video BIOS, jeg aner ikke hvad det er, jeg har et TNT2 ultra, så jeg ledte på nvidia.com men der kunne jeg ikke finde noget.
  Jeg har også forgæves prøvet at finde ud af hvilket bundkort jeg har, jeg mangler en ny BIOS og vil gerne ha en lidt hurtigere CPU. På compaq's hjemmeside er der ikke en BIOS opdatering der er nyere end 2år.... Og deres "parts" side dur ikke, så jeg kan ikke finde ud af hvilket bundkort jeg har, jeg har prøvet meed SANDRA, men ud for bundkort står der bare "compaq".
Avatar billede carbonic Nybegynder
17. februar 2002 - 12:01 #1
Hvis det er en ældre computer kan det godt være den nyeste driver er 2 år gammel, og hvis du gerne vil vide hvilket bundkort du har så plejer man at få en manual med når man køber computeren.
Avatar billede grinderslev Praktikant
17. februar 2002 - 12:02 #2
Så må du jo igang med at lege med en skruetrækker, så du kan se hvad der står på bundkortet :-)
Avatar billede karaffa Nybegynder
17. februar 2002 - 12:28 #3
ja ja ja, jeg har faktisk været igang med skruetrækkeren,,,,,det er en COMPAQ, dvs det hele er modificeret......SKUMPAQ THE EVIL INSIDE !!! Der står bare compaq og så et serie nr. Og compaqs side der skulle kunne fortælle hvilke dele der hører til et serie nr. har ikek virket i mindst 1 uge.
Avatar billede grinderslev Praktikant
27. september 2003 - 11:31 #4
lukketid??