Avatar billede _slayer_ Nybegynder
20. maj 2000 - 20:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Savage 4 !!!

Jeg har lige købt Creative`s SAVAGE 4 3D kort...
Men når jeg spiller
"STAR WARS: THE PHANTOM MANAGE" kommer der nogen gange en masse tåge.
Så meget at jeg ikke kan se spillerne.
Please hjælp mig !!!
Avatar billede einstein Nybegynder
20. maj 2000 - 21:16 #1
Skaf de nyeste drivere
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2000 - 23:46 #2
Ja og har du opgarderet direktX
Avatar billede gnarf Nybegynder
22. maj 2000 - 09:47 #3
Use the force !

Hvis det ligefrem er tåge, er du så sikker på det ikke er en del af selve spillet....
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. maj 2000 - 10:46 #4
Du mener "Phantom MENACE" ikke? Med hensyn til kortet så har jeg et magen til. Jeg har den nyeste driver og nyeste Direct X og har ingen problemer med tåge.

Jeg kan ikke lade være med at give gnarf lidt ret - hvis det ligefrem er tåge, tror du så ikke det er en del af spillet...
Avatar billede hamsterrabis Nybegynder
22. maj 2000 - 12:51 #5
Hvis tågen genere dig, så prøv at gå ind i options/setup i spillet, og vælg "Disable Fog" eller ligende.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2000 - 16:22 #6
Aha :o(