Avatar billede t-rexz Nybegynder
17. februar 2002 - 02:18 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Seee min siiide den er blå som.....Experten :D

Går ikke udfra at nogen herinde har set min side som den så ud før (Godt for jer), men jeg kan roligt sige at designet er blevet en del bedre. Er godt klar over at den grafisk set ikke er noget mesterværk. Da jeg selv vil lave det hele, og ikke er så pro til billedbehandling, ville jeg ikke lave nogle klamme effekter og smide på.

Håber på lidt konstruktiv kritik, og skriv endeligt også i gæstebogen. Så ligner det jeg har venner :P

http://www.digiho.com

Hmm... Hvordan skal man give point her?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
17. februar 2002 - 02:23 #1
for det første.
Da jeg trykkede på sit link kom der en side med siden blev ikke fundet, et par sekunder senere hopper den så hen på din side!
Avatar billede t-rexz Nybegynder
17. februar 2002 - 02:27 #2
Hmm... Den kører igennem et par sider. Både for at omgå Namezeros bannere, og for at få vist en anden side, hvis friserverplads skulle gå ned. Er godt klar over at det ikke er en holdbar løsning, men indtil jeg har råd til et webhotel, må det være sådan.

Ville egentligt helst høre om mit design.
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. februar 2002 - 02:27 #3
Ret irriterende der ikke er scroll på din side.
Ellers er den da ok, lidt kedelig!!
Der er jo ikke det vildeste design at vurdere, en hvis baggrund og en menu................
Avatar billede maxium Novice
17. februar 2002 - 02:28 #4
Få en bavgrund\bavgrunds fave
Avatar billede virvelvar Nybegynder
17. februar 2002 - 02:29 #5
men ellers syntes jeg da at det er en flot side.
men du burde have en knap som man kan komme tilbage på forsiden,
jeg ved godt at man det når man trykker på Nyheder, men så skal man jo først side og prøve sig frem!
Avatar billede jonas- Nybegynder
17. februar 2002 - 02:32 #6
Jeg svarer lige i håb om lidt points :o)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
17. februar 2002 - 02:35 #7
Jonas->>Hvad mener du med at der ikke er scroll!

også mig:-)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
17. februar 2002 - 02:39 #8
t-rexz>>>jeg har fundet en ,ega stor fejl!!!
Farven er ikke den samme som på Eksperten,,,sååh*GG*
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. februar 2002 - 07:31 #9
i 1024*768 er der vandret scroll på alle eller diverse af siderne - uheldigt!
i ikke full-screen (noget der minder om 800*600) er der ikke vandret scroll, da den er i en frame (?!) hvor den scroll er placeret udenfor vinduet.. med mindre man tvinger den frem ved at lade ens scroll på tastatur/mus køre ned så man finder den.

Yderst uheldigt, da der slet ikke burde være vandret scroll :(
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. februar 2002 - 07:33 #10
eller rettere: Går ud fra det er tabel-side hvor scroll er fjernet, med en Iframe i, som er for høj

Sidens udseende er set før, ikke specielt, men oki at se på ellers.
Avatar billede jps6kb Novice
18. februar 2002 - 12:58 #11
Synes ikke de sorte menu-punkter fungerer sammen med den blå baggrundsfarve... det er svært at se.
Avatar billede t-rexz Nybegynder
18. februar 2002 - 16:34 #12
Tak for de mange svar