Avatar billede metaph Nybegynder
17. februar 2002 - 00:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IE Pop-Ups

Jeg hader Microsoft IE (MS generelt)... Alle pop-ups nægter at åbne. De når lige at titte frem, men er enten blanke eller gennemsigtige. Det irriterre mig en del, håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.
Tak!

(note: har prøvet at slette IE, geninstallere, rode i indstillingerne, osv osv. Jeg kunne godt skifte browser, og har også prøvet en del efterhånden, men nu vil jeg altså have rettet det her problem.)
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
17. februar 2002 - 00:20 #2
Det har jeg ikke haft problemer med. Tværtimod ville jeg hellere gerne af med dem allesammen!
Avatar billede metaph Nybegynder
17. februar 2002 - 00:29 #3
Virker ikke... :´(
Avatar billede metaph Nybegynder
17. februar 2002 - 00:30 #4
btw, bare vent til den dag du ikke får nogen pop-ups, vil vædde 5 bananer på at du skifter mening.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
17. februar 2002 - 00:45 #5
Ved ikke om du mente reklame pop-ups. De er nogengange lidt længe om at komme frem og så er de først gennemsigtige. Det kunne måske være at du har en meget langsom forbindelse. Jeg slukker dem med det samme , når de dukker op.
Avatar billede erp Nybegynder
17. februar 2002 - 03:56 #6
Hvad hvis du højreklikker, og beder om at åbne et link i et nyt vindue... Virker det heller ikke ?
Avatar billede stine_grith Nybegynder
17. februar 2002 - 16:11 #7
Det er en generel fejl i explorer 5.5 og 6.0 - du får sikkert også en fejlmeddelse alá  "Fejl:35 Incompatible version of RBS-stubbe" hvis du forsøger at klikke på edit/Find(on this page). Microsoft anbefaler, at man bare skal affinde sig med problemet indtil de har løst det :-(

Andre mener, man skal afinstallere explorer ved at anvende programmet "winhacker", dette program findes på http://www.winhacker.com/wh95/#How%20to%20download - for en prøveperiode på 20 dage. Derefter kan du evt installerer en ældre version af explorer.

Jeg har selv samme problem - og arbejder ihærdigt på sagen. Jeg vender tilbage hvis jeg selv får løst det helt :-)
Avatar billede metaph Nybegynder
17. februar 2002 - 19:30 #8
Stine, dit navn virker extremt bekendt, du skulle vel ikke bo i Hundested eller omegn? (bor der ikke selv, flyttede til kbh i '99)
Avatar billede stine_grith Nybegynder
19. februar 2002 - 18:51 #9
Nej - jeg bor ikke i Hundested, tror faktisk aldrig jeg har været der :-)

Har du fået løst problemet? Jeg har nemlig ikke løst mit endnu..
Avatar billede metaph Nybegynder
30. marts 2002 - 01:09 #10
..