Avatar billede superfonz Nybegynder
20. maj 2000 - 19:57 Der er 7 kommentarer

Dansk programmerings-chat

Jeg vil lige høre om folk kunne bruge en programmerings-chat, hvor folk kunne mødes og diskutere, spørge osv.?
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
20. maj 2000 - 20:09 #1
Er der ikke snart nok af dem, du sidder jo og gør det samme her.. Folk gider ikke til at skifte brugerflade hele tiden, de holder sig til det der kom først! Fin på noget ekstra traditionelt hvis det skal lokke kunder til din site.. Lav noget ingen anden site har. Ved godt det er svært har selv det samme problem, men det er da dog dagens skæbne på World Wide Web :)
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
20. maj 2000 - 21:28 #2
Er meget interesseret kontakt mig på ICQ 7283373
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. maj 2000 - 22:23 #3
En realtime programmerings chat ville være totalt fedt!!!

Det er nemmere at hjælpe andre hvis man kan snakke direkte ...
Avatar billede motu Nybegynder
20. maj 2000 - 22:45 #4
På irc er der mange kanaler med programmering. lige fra #html til #php.
Avatar billede tsunami Nybegynder
25. maj 2000 - 17:21 #5
motu >> hvad så med os der sidder bag en Firewall??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juni 2000 - 19:14 #6
<< superfonz >>

Bliver det til noget ???
Avatar billede superfonz Nybegynder
10. juni 2000 - 23:16 #7
Tjoh, folk kan checke www.scriptsource.dk. Det er der det kommer, hvis altså det kommer! Jeg synes ikke det lader til at være den helt store interesse for det, men det kan da stadig ske!