Avatar billede maximus25 Nybegynder
16. februar 2002 - 20:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilslutning af flere skærme på hver sit grafikkort !!

Hej !
Jeg har en computer med 2 stk geforce 2 pcikort og 1 stk geforce 3 agpkort.
Alle drivere er indstalleret korrekt. Inde i enhedshåndtering giver XP meddelelsen " Denne enhed virker korrekt".
Billedet på skærmen som er tilsluttet geforce 3 kortet virker korrekt. De 2 skærme som er tilsluttet via et geforce 2 kort giver et billede med en halv sort og en halv gul skærm.
Hvad kan være problemet ?

Med venlig hilsen

Martin
Avatar billede bo.mb Nybegynder
17. februar 2002 - 00:32 #1
Har du været inde under skærmopsætning og defineret at der skal være flere kort ? - ellers tjek lige dine skærme ved at bytte rundt - og check dine kort på samme måde. Du kunne evt. prøve at sætte 2 kort i til at starte med - jeg har aldrig selv prøvet med mere end 2
Avatar billede maximus25 Nybegynder
04. juni 2002 - 15:03 #2
lukker selv da der ikke er nogen der svarede !!