Avatar billede fredney Nybegynder
20. maj 2000 - 18:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Arrange

Hvorfor vil den ikke flytte mit objekt backward, kræver det nogle speciele indstillinger?
Avatar billede allandk Nybegynder
20. maj 2000 - 21:18 #1
For at bruge Arrange skal der være flere objekter til stede på samme Layer.

Klik på det objekt du vil arrangere.
Tryk Ctrl ned mens du lag for lag ændre position med Pil op- og Pil ned-tasterne.

ab :)
Avatar billede fredney Nybegynder
21. maj 2000 - 15:39 #2
Sorry allandk det er ikke rigtigt men jeg havde fundet ud af det, man flytter på lagene i oversigten...min fejl sorry!
Avatar billede allandk Nybegynder
21. maj 2000 - 19:36 #3
Det er rent meget rigtigt!

Der er forskel på at flytte rundt på et Layer og på forskellige objekter på samme Layer. Men det finder du nok ud af en dag...

ab :)
Avatar billede allandk Nybegynder
22. maj 2000 - 08:31 #4
Der skal stå: Det er rent faktisk meget rigtigt. Og det er lige hvad det er.

ab :)
Avatar billede kylle Nybegynder
22. maj 2000 - 11:55 #5
NB alle: Hvis man har flere objekter på samme layer skal et objekt være grouped for at kunne arrangeres.
K:
Avatar billede allandk Nybegynder
22. maj 2000 - 12:11 #6
Nikkenikkenej.

Det er dét der er hele pointen. Du kan sagtens flytte "op" og "ned" på objekter i forhold til hinanden på SAMME Layer.

Prøv selv, inden der kommer flere irrelevante indlæg.

ab :)
Avatar billede kylle Nybegynder
26. maj 2000 - 10:06 #7
Hvis man har et grupperet objekt kan man altså ikke sende det bagved et ikke-grupperet objekt.
Alland, læs hvad der står førend du brokker dig. (-det kan også selvfølgelig være ordkløveri omkring hvornår et objekt er et objekt?!)
K
Avatar billede allandk Nybegynder
26. maj 2000 - 10:31 #8
Jeg gi'r op.

ab:)
Avatar billede kylle Nybegynder
26. maj 2000 - 12:11 #9
osse jeg...
K:---}