Avatar billede chaoz Nybegynder
16. februar 2002 - 19:19 Der er 8 kommentarer

PS2 DVD ...

Jeg har en ps2. jeg vil gerne kunne spille alle regioner. jeg ved man kan købe noget med et memory card. men jeg vil bare gerne lave en boot cd fra et image et eller andet sted fra
Avatar billede virvelvar Nybegynder
16. februar 2002 - 19:34 #1
Hvad mener du med det?
Søger du det der memory Card halløj?
Avatar billede maxium Novice
16. februar 2002 - 19:39 #2
cd'en skal du også købe "dvd regilion-x"
Avatar billede chaoz Nybegynder
16. februar 2002 - 19:42 #3
jeg vil netop ikke have Det der region X fis.....vil bare hente en boot cd et eller andet sted fra.....men det skal jo virke....har findet et par images...men de virker ikke
Avatar billede swordcat Nybegynder
16. februar 2002 - 20:09 #4
Sæt en chip i så er problemmet løst :O)
Avatar billede virvelvar Nybegynder
16. februar 2002 - 20:12 #5
så ryger garantien jo, hvis han smider en chip i,.
Det der Memory Card koster kun 300 kroner.
Avatar billede tsocm Nybegynder
16. februar 2002 - 20:30 #6
Chaoz >> hvad er det du mener.... Forklar di selv så det er til at forstå...

Hvad skal Memory Card'et bruges til... så du kan spille copy games eller hva?
Avatar billede tsocm Nybegynder
16. februar 2002 - 20:39 #7
Avatar billede olsenator Nybegynder
22. februar 2002 - 15:23 #8
Problemet er at uden memorycardløsningen kan du ikke pille bootcden ud via eject knappen, dette vil PS2'eren opdage, dvs. at du skal ødelægge dit tray og det er der ikke meget sjov ved. Summasummarum: Køb Region-X som består af en boot-cd og en memorycard dimmer. Pris ca. 300,-
MVH Kenneth