Avatar billede johnschmidt Nybegynder
16. februar 2002 - 19:16 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Jeg keder mig - hjælp!

Er der ikke nogen der kan komme med en idé til hvad jeg kal lave online.. Jeg gider ikke spille mere på tv2.dk - jeg har inden spil til at spille online (og så gider jeg ikke se på porno eller læse vittigheder)..

Hvad laver du når du skal slå nogle timer ihjel.. Kom men nogle gode links
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. februar 2002 - 19:17 #1
Avatar billede realone Nybegynder
16. februar 2002 - 19:18 #2
Går offline og laver noget andet!
Fx snakker lidt med kammeraterne eller et eller andet der ikke har noget med computer at gøre..
</RealOne>
Avatar billede lloyd Nybegynder
16. februar 2002 - 19:18 #3
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
16. februar 2002 - 19:18 #4
gå på druk?
lær at programmere.
format c:
format d:
evt linux : rm -fr /

øh....
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
16. februar 2002 - 19:19 #5
kender pis - og alle kammeraterne er ikke hjemme det er derfor jeg er på nettet -  jeg gider ikke se tv, læse avis eller bøger eller sove jeg har lyst til at være online
Avatar billede swordcat Nybegynder
16. februar 2002 - 19:19 #6
Avatar billede skinhead Nybegynder
16. februar 2002 - 19:24 #8
SMADER NOGLE PERKER
Avatar billede nonick Nybegynder
16. februar 2002 - 19:38 #9
drik noget mælk! LOL
Avatar billede hells Nybegynder
17. februar 2002 - 01:05 #10
Hvis du ikke har gjort det, så kan du bruge en smule tid på at bestille din mandril-dvd. (Men det har du vel allerede gjort)
Avatar billede hells Nybegynder
17. februar 2002 - 01:05 #11