Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2000 - 17:38 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Brødrene Olsen

Er der andre end mig der synes at næsten samtlige store aviser som Politikken og Berlinske, burde tage sig sammen, og lade være med at kritisere Brdr. Olsens å hård som de har gjort, og bare være glade for at Danmark endnu engang har placeret sig på verdenskortet?
Det er ikke fordi jeg er et specielt kæmpe fan af de to gutter, men jeg synes sku' alligevel at det er godt klaret!!

(-ahl-)
Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2000 - 17:41 #1
Undskyld mine stavefejl, men jeg er lidt træt!!
Avatar billede einstein Nybegynder
20. maj 2000 - 17:49 #2
tjaaa
dem om det...... De må da skrive hvad de vil......
Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2000 - 17:53 #3
Ja selvfølgelig. Men alligevel, har du læst nogen af artiklerne?
Avatar billede einstein Nybegynder
20. maj 2000 - 18:00 #4
næææ
Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2000 - 19:00 #5
Det kan godt være det bare er mig, men det lugter lidt af jantelov!
Avatar billede renny Nybegynder
20. maj 2000 - 19:27 #6
jeg tror at det har noget med misundelse at gøre, man vinder jo ikke et melodi granprix for sjov, det er mange milioner sereres ord der tæller.
Avatar billede renny Nybegynder
20. maj 2000 - 19:28 #7
prøv at tænk på Kim Larsen og Ekstra bladet. De kunne næsten have ødelagt ham
Avatar billede ahl Nybegynder
20. maj 2000 - 19:33 #8
præcist, janteloven. Det kan godt være at janteloven findes i mange lande, men der er INGEN lande som dyrker den på den måde som Danmark gør.
Avatar billede morten_b Nybegynder
22. maj 2000 - 12:15 #9
Er jeg den eneste der er af den mening at Europa, ved at gøre Danmark til vindere, har accepteret, og endda bifaldet den måde det er lykkedes Det Danske Melodigrandprix at præsentere musik der overhovedet ikke følger med tiden.

Hmmm det er måske bare mig...
Avatar billede einstein Nybegynder
22. maj 2000 - 18:55 #10
jamen jeg kan lige så godt sige det:
Jeg synes ikke den sang er noget specielt. Den er ikke særlig god.
Avatar billede ahl Nybegynder
22. maj 2000 - 20:17 #11
einstein> Nej det er den vel egentlig ikke, men den vandt jo det internationale melodigrandprix!!!
Avatar billede einstein Nybegynder
22. maj 2000 - 20:34 #12
....men det var sq pga at de andre sange var endnu dårligere.....
Avatar billede ahl Nybegynder
22. maj 2000 - 20:36 #13
Og hvad så, vi vandt. Jeg har ikke set en en avis endnu hvor der er blevet rost for deres sang!!!
Avatar billede einstein Nybegynder
22. maj 2000 - 20:49 #14
Det er fordi det er en lorte sang!

Jeg synes bare det er lidt plat med to gutter på 46 og 50 og en stemmeforvrænger!!!!
Avatar billede ahl Nybegynder
22. maj 2000 - 20:54 #15
jeg udemærket godt se det er lidt plat, men helt ærligt, de klare det sku' meget godt, og jeg synes at de fortjener lidt succes!
Avatar billede hmmm¿¿¿??? Nybegynder
22. maj 2000 - 21:10 #16
no mercy......
Avatar billede einstein Nybegynder
22. maj 2000 - 21:11 #17
Nej jeg synes nu ikke det er en specielt god sang.
Avatar billede ahl Nybegynder
22. maj 2000 - 21:13 #18
Det fortjener stadig lidt medgang!!
Helt ærlig?
Avatar billede einstein Nybegynder
22. maj 2000 - 21:23 #19
Den fortjerner medgang fordi den har vundet det internationale melodigrandprix, MEN ikke fordi det er en god sang.
Avatar billede ahl Nybegynder
22. maj 2000 - 21:26 #20
det er også det jeg mener!
Men alligevel, jeg var på bakken her forleden, de spillede den konstant, og ALLE sang med!
Avatar billede einstein Nybegynder
22. maj 2000 - 21:34 #21
ja selvfølgelig sang de med......ellers ville de jo ikke været kommet vel....
Avatar billede einstein Nybegynder
23. maj 2000 - 07:46 #22
Nej, man har du hørt at de meldte fra til en koncert i ørbæk, som var planlagt for lang tid siden, bare fordi de skulle i hollandsk TV?

INGEN RESPEKT til de to gutter nu.
Avatar billede lee Nybegynder
25. maj 2000 - 21:40 #23
Lidt at more sig over *S*

Poul Nyrup:  - Lad mig sige det ligeud:
Tillykke. Men jeg forstår ikke helt teksten.
Hvorfor er der "en flue på kærlighedens vinger"?
Eller er det måske "en buksegylp på kærlighedens vinger"?

________________________ _________________________

Keld Heick:  - HUDDELIHUT for et mål fra
Brødene Olsen. Sikken et show, som jeg får, øhh,
som Danmark skal holde om et år.

________________________ _________________________

Mogens Lykketoft:  - Danmark kommer til at holde et
stort og dyrt show til næste år. For at få råd, hæver
vi skatten og lægger afgift på Brødene Olsen.

________________________ _________________________

Marianne Jelved:  - Hvis vi siger NEJ til den fælles
valuta, så giver de andre os sikkert slet ikke lov til at
være med i melodi grand-prix'et til næste år.

________________________ _________________________

Jens-Peter Bonde:  - Danmark kan godt selv,
og efter denne sejr er der ingen vej uden om at
stemme NEJ til den økonomiske union.

Jeg syntes faktisk sangen er god !
Avatar billede einstein Nybegynder
25. maj 2000 - 21:52 #24
LOL :D
Avatar billede ahl Nybegynder
28. maj 2000 - 16:24 #25
hehe! :-)