Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
20. maj 2000 - 16:55 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

photoshop 5.5 roder med min markør

Jeg har installeret photoshop 5.5 igen på min pc, styresystem win98, efter en f-disk,,,,det vi´rker fint indtil næste gang jeg starter pc´ren....så rykker min markør sig en halv skærmhøjde op, så den tror at midt på skærmen er bunden af skærmen.....genisnatlerer jeg så photoshop 5.5 igen, virker det indtil næste gang ...hvad gør jeg ????
Avatar billede lee Nybegynder
20. maj 2000 - 17:32 #1
er det kun i photoshop problemet opstår ?
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
21. maj 2000 - 18:34 #2
nej..det er når jeg åbner phoyoshop problemet opstår.....og det bliver der indtil jeg genstarter
Avatar billede lee Nybegynder
21. maj 2000 - 20:31 #3
hmmm lyder somom der er noget galt med din version af photoshop... Måske du skulle gå til din forhandler og klage.
Avatar billede swasper Nybegynder
22. maj 2000 - 08:23 #4
Det lyder umiddelbart som en fejl i programmet, for det kan næppe være en indstilling.

Hvad for en mus har du ?
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
22. maj 2000 - 18:21 #5
trådløs mus logitech og tastetur.....der var ingen fejl i programmet før jeg formatterede min harddisk
Avatar billede swasper Nybegynder
23. maj 2000 - 08:15 #6
Ja, men så er det jo klart at det er en fejl i PhotoBørge, så ring til din forhandler.
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
23. maj 2000 - 16:44 #7
er det klart det er et fejl i programmet, når det ikke var der før
Avatar billede lee Nybegynder
23. maj 2000 - 23:00 #8
ring til din forhandler og få en ny! andet er der ikke at sige til det!
Avatar billede lee Nybegynder
25. maj 2000 - 01:44 #9
Indoubt>> hvad er der galt med mine svar siden du har afvist mig... Det er da såre enkelt at du må gå til din forhandler...
Enten har du flyttet filerne manuelt, og har derved mistet underfiler. eller du har lukket programmet på en ulovlig måde. Eller der kan være sket det at du har fået slettet nogle dele filer.
Endvidere kan der være et helt andet problem, nemlig om din computer har resourser nok til at køre programmet nu.
....

Lee
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
25. maj 2000 - 08:12 #10
Lee> det der er galt med dine svar er at de ikke løser mine problemer, jeg har 2 versioner af photoshop.....
1. ingen af dem virker ordentligt med markøren nu
2. de har begge gjordt det ?
3 Da  det som tidligere nævnt er en geninstallation efter´en formattereing af min harddisk.....så kan det jo nok ikke være en SKID, med resourcerne at gøre min kære lee.
SÅ DERFOR AFVISER JG DINE SVAR...FORDI DE IKKE KAN BRUGES
Avatar billede lee Nybegynder
25. maj 2000 - 15:47 #11
indoubt...
måske du har fyldt din computer med for meget lort efter din formatering, så går det ud over resourcerne ... min lille ven *S*
desuden er piratkopier ikke altid lige gode ved din computer... så måske du skulle anskaffe dig et købt og betalt program en anden gang, så du kan få en ny hvis der er noget galt.
Swasper svarer nøjagtigt det samme som jeg... hvad er grunden til at han ikke er blevet afvist...
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
26. maj 2000 - 13:26 #12
Lee...
Jeg ved ikke hvad du fylder i din pc´r, men jeg fylder ikke min op med "lort", for som du siger går det ud over resourcerne.....Hvad angår piratkopier, må jeg tage dit ord for det, har aldrig ejet et, dog vil jeg tage afstand fra din insinuering.......hvad angår swasper.....hhmmmm, prøv at kigge rundt på disse sider, i "lærde" giver os, knap så lærde, en masse gode svar, men i bruger megen tid på, (både jeres og vores)at indenbyrdes at konkurrere, uden at tage hensyn til den fortabte sjæl.........så TÆND DOG ET LYS, ISTEDET FOR AT KLAGE OVER MØRKET.....
swasper er hermed afvist.....
Jeg beklager at dine svar ikke har kunnet hjælpe mig...men tak for forsøget
Avatar billede swasper Nybegynder
26. maj 2000 - 13:32 #13
har du prøvet at formatere maskinen igen ??
Avatar billede swasper Nybegynder
26. maj 2000 - 13:32 #14
smukt skrevet indoubt
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
26. maj 2000 - 13:35 #15
Swasper.....
nej det har jeg ikke, jeg tage dit råd og prøve det en gang til....god weeke´nd til dig
Avatar billede swasper Nybegynder
26. maj 2000 - 13:40 #16
indoubt->
God weekend til dig
Avatar billede milo Nybegynder
01. juni 2000 - 15:50 #17
Hmm...jeg kender en der har samme problem, men det er bare når han åbner ICQ, han har også en trådløs logitech mus...synes jeg lige jeg ville sige :)
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
01. juni 2000 - 15:55 #18
Jahhh...jeg har set det spørgsmål stillet andensteds på eksperten,  jeg skifter til icq2000 imorgen, så får se
Avatar billede lee Nybegynder
01. juni 2000 - 18:41 #19
jeg har også trådløs logitech... men har ingen problemer i omtalte programmer.
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
02. juni 2000 - 08:03 #20
jeg er efterhånden nået til den konklusion, at det ikke er musen det er galt med, der et bare den det går ud over....
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2000 - 13:58 #21
Jeg har selv det problem. Det er dit grafikkort den er gal med. Klik med venstre mussknap (hvis du har højrehåndsmus) på My Computer, og vælg egenskaber. Vælg fanen ydeevne og tryk på den midterste knap i bunden: Grafik. Klik så hardwareacceleration ned en tak, hvis den står på fuld. Opstår problemet stadig, så klik den en gang til ned.

OBS> med hardware acceletration klikket to ned, vil du nok ikke kunne køre de flese spil og programmer, der kræver 3d-grafik. (Glide og direct3d) Så når de skal bruges, skal du blot klikke den op på fuld igen. =)
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
08. juni 2000 - 22:57 #22
Jeg bukker og nejer *SS*, med et tak ned virkede indtil jeg lukkede og startede photoshop....med 2 takker ned, virkede det.....det må være løsningen for mig indtil jeg får bedre grafikkort...eller driver...og at jeg ikke spiller overhovedet tjaahh , det er jo til min fordel i denne situation.....så mange tak....

og så en lille kommentar til "
mr. CYBERESBEN", som du kan se hjælper det ikke altid at bare brokke sig til sin forhandler,,,,,men alle skal selvfølgelig have tak for forsøget på at hjælpe mig
Avatar billede Hardy Hyldgaard Praktikant
08. juni 2000 - 22:58 #23
hmm jeg kom hvis til at trykke forkert *SS* se ovenstående