Avatar billede rasmus_mette Nybegynder
16. februar 2002 - 18:19 Der er 2 kommentarer

Afsender adresse ved brug af outlook express

Jeg har for lang tid siden oprettet en mail adresse hos opasia nettid. Jeg har efterfølgende ændret den og det var her problemet opstod. Når jeg sender mails sender outlook express min gamle mail adresse med som afsender. Jeg kan ikke finde ud af at skifte det til min nye. Nogen forslag?
Avatar billede bo.mb Nybegynder
17. februar 2002 - 00:37 #1
Inde under funktioner/konti + fanen post klikker du egenskaber på din mailforbindelse - der kan du ændre addressen

Mvh
Avatar billede frost11 Nybegynder
24. februar 2002 - 16:44 #2
under funktioner klikker du på konti og på post, så på egenskaber, og under fanebladet generelt finder du et punkt der hedder e-mailadresse der skriver du så den mail adresse som modtager skal se...

så er det skåret ud i pap