Avatar billede r-bj Nybegynder
20. maj 2000 - 16:05 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Chat.............

Hej

Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan lave en chat i asp...... det vigtigste vil være at man har mulighed for at chatte privat, men den skal selvfølgelig være nem, hurtig og overskuelig......

Hvis der er nogen her der kan lave det, eller kender nogen der kan lave det så send en mail til <a href="mailto:borchert@igloo.gl">borchert@igloo.gl</a> så kan vi finde ud af noget mere og hvad det skal koste......

Avatar billede tomsommer Juniormester
20. maj 2000 - 16:29 #1
ehm

det ville være smart at finde en chat på fx. http://www.netcoders.dk - de har nogle udemærket chatte som du måske kan bruge

--
Tom Sommer
Avatar billede tue Nybegynder
20. maj 2000 - 16:37 #2
Ja, Qcom Cretive Communication kan godt lave det, med det koster nok ikke under et 5 cifret beløb !

http://www.qcom.dk
e-mail: info@qcom.dk
Avatar billede spacey Nybegynder
20. maj 2000 - 16:52 #3
Tue>>>> Et femcifret beløb for en simpel chat?????

Det er altså meget, specielt set i forhold til jeres alder, og at i slet ikke kan henvise til referencer på jeres webside...

Prøv lige at udstråle lidt mere proffesionalitet inden i kommer med den slags priser...
Avatar billede tue Nybegynder
20. maj 2000 - 17:21 #4
Så simpel er den da hvis heller ikke, den er da med privat snak !
Avatar billede cool-wil Nybegynder
20. maj 2000 - 17:35 #5
det er da ikke for vildt svært at lave, det kan jeg sige dig, hvis den skal laves i php, er det næsten for nemt*ss*
c-w
Avatar billede tue Nybegynder
20. maj 2000 - 17:41 #6
Ja, det er ikke så svert at lave, men priserne er ret høje !
Avatar billede spacey Nybegynder
20. maj 2000 - 18:00 #7
Tue>>> Get real, jeres priser passer nok ikke til jeres kompetence!!!

Og hvad med referencer?
Avatar billede tue Nybegynder
20. maj 2000 - 18:01 #8
De kommer indenfor meget kort tid !
Avatar billede r-bj Nybegynder
20. maj 2000 - 18:30 #9
>>> Tomsommer: jeg har allerede kigget på netcoders, og jeg kan desværre ikke bruge noget derinde fra

>>> Tue: jeg vil nok give de andre ret i at et 5-cifret beløb det er alt for højt så jeg beklager meget men den har ihvertfald ingen interesse....

men jeg er da glad for at jeg har skabt en debat ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. maj 2000 - 18:36 #10
<< r-bj >>

Prøv www.theill.com ... de har en udemærket chat ... det er ikke muligt at chatte privat i den, men det kan man selv lave...
Avatar billede r-bj Nybegynder
20. maj 2000 - 18:43 #11
>>> tdaugaard:  Pointen var at jeg ikke selv skulle lave det, men hvis du mener du kan lave det så kom med et bud
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
20. maj 2000 - 19:34 #12
Hvad med perlchat ??!?
Avatar billede r-bj Nybegynder
20. maj 2000 - 19:41 #13
>>> Stivert: det kan måske være interesserant.... hvad har du????
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
20. maj 2000 - 21:52 #14
<< r-bj >>
Jeg har faktisk lavet det i forvejen, men der er lidt fejl i chatten (jeg regner med snart at rette dem) Chatten er baseret på den chat der er at finde på www.theill.com, men det eneste der er tilbage er selve den måde den gemmer teksten på.

Det er muligt at snakke privat, ændre skriftfarve have lukkede chat rum (kræver user/pass for at logge ind) o.m.a.

Men til en start kan du da kigge på http://www.herlev-net.dk/chathost/chatcore/default.asp?room=computer

Chat rum bliver defineret med en .TXT fil..

Det er ret besværligt at begynde og fortælle om det hele her, men du kan skrive til mig på thomas@tdaugaard.dk eller på ICQ # 48525216 hvis du vil have det hele af vide.
Avatar billede mgade Nybegynder
21. maj 2000 - 13:00 #15
Far her har lavet en på www.skatterevisor.dk, check under diverse/mødelokale. Det er bare en demonstration af en "standard" asp-ting, beefed op med lidt javascript. Interesseret?
Avatar billede r-bj Nybegynder
22. maj 2000 - 02:00 #16
Kigger lige