Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 14:57 Der er 25 kommentarer og
3 løsninger

Åhh nej Marianne!

Ja, min lærer hedder sq Marianne og hun er streng. :)

Jeg giver 200 point til en der kan finde/lave en stil om Sport als Nervenkitzel.

http://www.gsk-fag.dk/tysk/fsu98-99.htm
^Nr 3.

Ja, jeg har gjordt den store forbryddelse at holde vinterferie i vinterferien, så jeg har sq ikke haft tid til at lave lektier ;(

Håber nogen er ude på point jagt i dag.
Jeg sætter pointene op hvis det er nødvendigt...
- JokN
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 14:58 #1
Glemte jeg at sige at det var tysk? ;)
Minimum 300 ord hvis i selv laver den... hvilket jeg ikke regner med, men aligevel :)
Avatar billede somaliomar Praktikant
16. februar 2002 - 14:59 #2
Prøv http://www.studienet.dk/ Der kan du måske være heldig at finde en stil om netop dit emne.
Avatar billede maxium Novice
16. februar 2002 - 14:59 #3
looooool
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
16. februar 2002 - 15:01 #4
2 sek, finder lige en side frem til dig !
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:01 #5
somaliomar:
Jeg har kigget.. der er ikke noget.
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:01 #6
julemanden2002:
Okay, lyder godt :)
Avatar billede somaliomar Praktikant
16. februar 2002 - 15:02 #7
Nåh, så kan jeg vist ikke hjælpe...
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:03 #8
soma: Okay :/
Ellers tak for forsøget.
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. februar 2002 - 15:04 #9
Lytter
Avatar billede bbrockie Nybegynder
16. februar 2002 - 15:04 #10
Lav dog selv den stil.. hvor doven kan man være? :P
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
16. februar 2002 - 15:05 #11
Min anden computer, skal lige starte op. Men den side jeg kender, er der TYSKE og andre forskellige stile opgaver osv. !
Avatar billede s.b.a Nybegynder
16. februar 2002 - 15:05 #12
prøv på opgavecentralen www.opgavecentralen.dk Der er sku alt der inde :o)
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:06 #13
bbrockie:
Ja jeg er doven :)
Men når jeg er igang med 7 projekter på nettet er der ikke meget tid. Og hvis jeg KUNNE lave den ville jeg også ;)
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
16. februar 2002 - 15:12 #14
Jeg mener siden hedder: www.safehouse.mine.nu men jeg er ikke sikker, prøv lige at se på siden !
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:20 #15
julemand:
The page cannot be displayed
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
16. februar 2002 - 15:22 #16
Damn.....Så har de lukket siden ! Øv bøv !
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:23 #17
Øv :(
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:23 #18
Du kan ikke finde den opgave ved at søge?
jeg kan ikke :/
Avatar billede isbamse Nybegynder
16. februar 2002 - 15:32 #19
Det er sgu for dumt, ikke at skrive sin stil selv. Læreren skal være mere end almindeligt ubegavet, hvis han/hun ikke bemærker at sprogbrug, grammatiske evner mv. ikke svarer til det man plejer at aflevere.

Lad være med at springe over, hvor gærdet er lavest. Det er ris til egen røv i sidste ende.

Personligt ville jeg foretrække IKKE at aflevere nogen opgave, fremfor at aflevere en opgavet lavet af en anden. Er man voksen nok til at prioritere andre ting højere, må man også være voksen nok til at tage skideballen.

/NanoQ
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:35 #20
isbamse:

Jeg kan godt se hvad du mener og ville allerhelst og lave den selv... Hvis jeg kunne og havde tid.

Det kan jo ike nytte ikke at aflevere en eneste stil, så består man jo ikke?

Btw har jeg altdi fået hjælp til gramatikken i mine andre afleveringer, så han skal nok "hoppe på den".

Btw. Lærere er dumme på det punkt.
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:37 #21
og = også
Avatar billede isbamse Nybegynder
16. februar 2002 - 15:37 #22
Du består med garanti heller ikke, hvis du bliver busted.

Brug dog den time på at flikke noget sammen... selvom resultatet ikke bliver til et 10 tal...
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:38 #23
ike = ikke
altdi = altid
grammatikken

det var da utroligt
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:42 #24
isbamse:
En time... tvivler.
Jo, jeg skal sq nok bestå :)
Jeg fik 9 til terminen. Og det var vidst den eneste tyskstil jeg selv havde skrevet ;-/
Men måske var det held.
Dog tog det også 4 timer, og det har jeg sq ikke tid til i denne weekend.
Avatar billede halifax Nybegynder
16. februar 2002 - 15:50 #25
Men du har sgu tid til at sidde og ævle her...  Hvor slap kan man være. Pynte sig med lånte fjer. Men jeg giver dig 11 i undskyldninger for ikke at kunne gøre det selv.
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:55 #26
halifax:

Hvor lang tid tror du selv det taget ar skrive det jeg skriver her?
Så luk og stop med at spamme spørgsmålet.
Avatar billede jokn Nybegynder
16. februar 2002 - 15:58 #27
Btw kan jeg ikke se noget galt i at pynte sig med lånte fjer.

Spiser du dig ikke sund af venernes mad hvis du er på besøg i lang tid? :)
Avatar billede viperfx102 Nybegynder
18. februar 2002 - 06:10 #28
Find en tekst på engelsk et eller andet sted på nettet og så hop ind på www.altavista.com og deres oversætter! Den oversætter ganske fint til tysk! Jeg fik aldrig under 8 da jeg gik på HTX og bruge ovenstående metode!