Avatar billede tastetoner Nybegynder
16. februar 2002 - 13:14 Der er 4 kommentarer

Asp forum der kan kører sammen med Freepaq

Dav, jeg har endelig fundet et godt forum, men finder så ud af at det ikke kan kører på Freepaq`s server, da deres server er Linux baseret og derfor ikke kan klare .mdb filer
Er der virkelig ikke et sted på nettet hvor man gratis kan downloade et forum, hvor man kan oprette sig som bruge mm.??
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. februar 2002 - 13:17 #1
http://forum.snitz.com meget godt kan køre med mysql
Avatar billede tastetoner Nybegynder
16. februar 2002 - 13:19 #2
Nu er jeg nybegynder. Er det et forum jeg bare kan ligge ud på serveren, eller er der alt muligt der skal laves om??
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. februar 2002 - 15:02 #3
nej du skal blot angive stigen til databasen (som følger med).

Kan i øvrigt også hentes på dansk på www.activeserverpages.dk under downloads

Morten
Avatar billede tastetoner Nybegynder
18. februar 2002 - 11:33 #4
Hmm jeg er ikke helt med, hvad for en fil skal jeg ændre og hvad skal jeg skrive i den?