Avatar billede bamfan Nybegynder
16. februar 2002 - 12:08 Der er 8 kommentarer

TV-Kort hvilket skal jeg vælge???

Jeg skal ud og købe et TV-Kort det skal være In/Out det må højest koste 1000 hvilket vil i anbefale?

Kan lalle TV-Kort optage ting på comen eller hva?
Avatar billede bamfan Nybegynder
16. februar 2002 - 12:10 #1
Kan alle TV-Kort optage på comen mende jeg
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2002 - 12:15 #2
comen????
Avatar billede bamfan Nybegynder
16. februar 2002 - 13:07 #3
Computeren
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
16. februar 2002 - 17:45 #4
http://edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554607900
dette er godt nok lidt over 1000, men så får du også noget for pengene
Avatar billede bamfan Nybegynder
17. februar 2002 - 00:50 #5
ja men så må jeg lige snakke lidt med mon and daddy eller så må jeg spare lidt mer
Avatar billede bamfan Nybegynder
17. februar 2002 - 00:55 #6
man kan også optage i divx med det ikke og se divx på TVet?? ikk skal bare være sikker før jeg køber det jo!
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
17. februar 2002 - 01:10 #7
jeg ved det faktisk ikke, jeg har ikke selv et, men har set et i funktion, med kanont billede på ..
Avatar billede olsenator Nybegynder
22. februar 2002 - 15:36 #8
Vi skal lige have tingene på plads her: Et TV kort er et PCI kort der fungerer som en tuner ligesom et alm. fjernsyn. Der er normalt IKKE en TV-OUT funktion på disse. De kan som oftest optage, men dette kræver mange timer og meget HDD plads. Indkodningen der skal laves bagefter er ofte en pain in the ass...
Hvis du skal se film fra PC på fjernsynet skal du have et grafikkort der understøtter TV-OUT samt et SVHS kabel.
Det er altså 2 forskellige produkter der er tale om her.