Avatar billede rungo Nybegynder
16. februar 2002 - 11:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er min AGP-port "brændt af"?

Jeg har haft meget bøvl med tv-out på mit nye grafikkort i min nye pc, og sendte tilsidt kortet retur. Jeg fik et nyt, og da jeg sluttede det til chrashede computeren fuldstændigt! Når jeg tændte, kom straks en række biplyde (ca. 10) og der kom ikke signal til skærmen. Jeg har så siden købt et helt andet grafikkort, der skulle være bedre, men da jeg installerede det i torsdags var problemet der stadig!! Dvs. computeren starter med en række advarselsbip, og intet signal til skærmen.
Er min AGP-port brændt af, og hvordan kan det lade sig gøre???
Avatar billede nonick Nybegynder
16. februar 2002 - 11:11 #1
hmmmm lyder da "bad" :(
Avatar billede the_email Nybegynder
16. februar 2002 - 13:08 #2
Jeg havde selv samme problem med en vens computer, AGP-kortet skal trykkes meget hårdt i da der er dobbelt så mange connectere som på et PCI, så det skal helt ned for at det virker, så understøt dit motherboard med noget skumgummi oog prøv igen.

TheEmail.
Avatar billede rungo Nybegynder
17. februar 2002 - 17:23 #3
Du havde helt ret - der skal virkelig trykkes til! Tak for hjælpen :-D
Avatar billede the_email Nybegynder
17. februar 2002 - 21:13 #4
Det var så lidt.