Avatar billede lloyd Nybegynder
16. februar 2002 - 09:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PHOTOSHOP, problem, HJÆLP!!!

hej jeg vil bare spørge om man kan lave et banner som den der oppe kig op, med de der muse, "PAS PÅ MUSESKADER!"
så skifter den til "trygmedpc.dk" kan man gøre det i adobe photoshop 6.0?
hvis man kan det så fortæl mig lige hvordan,

Tak på forhånd.
Avatar billede sesam Nybegynder
16. februar 2002 - 09:57 #1
Lav det i Image Ready der følger med Photoshop
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
16. februar 2002 - 09:59 #2
Avatar billede lloyd Nybegynder
16. februar 2002 - 10:04 #3
Kan du så ik li fortælle hvordan man gør i Image ready, for jeg ved ik hvordan?
Avatar billede sukos Juniormester
16. februar 2002 - 10:25 #4
Prøv at kikke på http://www.prodic.dk
Klik på "Timen starter her"
Der er et link som hedder "Simpel Animation"
Avatar billede bayzer Nybegynder
18. februar 2002 - 08:03 #5
Animation shop, som følger med til Paint Shop Pro kan også lave disse filer. Det er Gif-filer, og jeg har ikke nogen synderlig erfaring med Image Ready, men Animation shop er udmærket til langt det meste...