Avatar billede cscyber Nybegynder
16. februar 2002 - 02:20 Der er 5 kommentarer

program til at sætte et lille billede ind i en divx film???

jeg leder efter et lille program der kan sætte et lille billede ind nede i hjørnet af en divx film??

er der nogle der kender son et og hvordan bruger man det??
Avatar billede maxium Novice
16. februar 2002 - 02:21 #1
Avatar billede maxium Novice
16. februar 2002 - 02:21 #2
Avatar billede cscyber Nybegynder
16. februar 2002 - 11:36 #3
jeg er ikke så hård i engelsk!!så det skal være dansk!!!
Avatar billede ztuff Nybegynder
17. februar 2002 - 17:50 #4
Du kan dowmloade FlaskMPEG på http://www.divxit.dk/downloads.php?download=21 det er et link direkte til downloadet.
Der kan du vælge at sproget skal være dansk, så hele prgrammet står på dansk.
Du kan dog ikke gøre det direkte på en avi fil, det skal være MPEG eller DVD, som du så med samme program konverterer til avi.
Avatar billede cscyber Nybegynder
17. februar 2002 - 23:41 #5
ja men nu er det en masse film jeg har rippet jeg skal gøre det på såå