Avatar billede koed Nybegynder
16. februar 2002 - 01:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computeren tænder sig selv ????

Hej Alle
Jeg har et mindre problem.
Min computer tænder sig selv når jeg har lukket den ned.
Jeg lukker mit XP ordenligt ned og jeg har været inde i bios for at se om det kunne være noget med WakeUpLan ? men jeg kunne ikke finde noget der tydede på det. Kan det være et program der kalder på min maskine eller hvad ? Det er sikkert en meget simpel ting hvis man ved hvad problemet er ? Men jeg giver dog stadig 60 point for en løsning, for jeg vil seriøst sove nu, og det er næsten umuligt med min larmende køler ! (Der eller skulle være lydløs) :)
Avatar billede futte21 Nybegynder
16. februar 2002 - 01:10 #1
Øhh ikke et svar det her men jeg har en onkel hvor han havde et problem hver gang en ringede til ham startede hans com auto :D.... smart men ikke sjovt får ham så måtte han jo slå han s modem fra :)
Avatar billede koed Nybegynder
16. februar 2002 - 01:12 #2
Hehe Surt... Det kan måske være fordi jeg har adsl, men jeg har 3 andre computere, men de brokker sig ikke..... Ihvertfald ikke med at de selv "vågner" :)
Avatar billede ruffi Nybegynder
16. februar 2002 - 01:15 #3
Jeg ved ikke hvad fejlen er, men hiv hovedkablet ud af computeren og læg dig til at sove, så er der måske et svar når du vågner.
Avatar billede koed Nybegynder
16. februar 2002 - 01:16 #4
hehe tak ! :) Det tror jeg at jeg gør ! :)
Avatar billede grinderslev Praktikant
17. februar 2002 - 04:37 #5
Prøv lige at chekke dine BIOS settings igen. Både for Wake on lan, men også for eventuelle timere. Min BIOS har mulig for at starte computeren op på bestemte tidspunkter.
Avatar billede kedde16 Nybegynder
19. februar 2002 - 11:03 #6
hmm det kan være fordi at svinninger i dit strøm net (fx hvis store aparator som bruger meget strøm så blinker lyset) det kan være det der er galt!
Avatar billede koed Nybegynder
13. november 2002 - 18:27 #7
!