Avatar billede michaelsen Nybegynder
20. maj 2000 - 01:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Litteratur om NT Workstation 4.0??

Een har lige købt en HP Vectra med NT 4.0 den er sværre at ha' med at gøre end(anderledes end) win95...er her nogen der positivt kender til god litteratur om dette styresystem så selv en dosmer kan blive ekspert? Jeg har prøver et af disse famøse 48 kr. hæfter de forudsætter NT er installeret sååå det hæfte duede ikke.
Avatar billede einstein Nybegynder
20. maj 2000 - 01:53 #1
NT for dummies........fåes i en hver boghandel.......
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
20. maj 2000 - 10:15 #2
Netværk til Windows NT4.0 (Server eller Workstation) fra TF...
Ellers kan du jo investere i en af de bøger der bruges til MCP studiet i NT4.0
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
24. maj 2000 - 07:04 #3
Ok, Bøger fra Microsoft Press, New Riders eller QUE...
Af dem der bruges til MCP, MCSE, MCSD osv., de bøger du skal kigge efter er dem der skal bruges til enten:
Kursus 70-073 - NT4.0 Workstation eller
Kursus 70-067 - NT4.0 Server...

MS Press er kanon dyre, men suveræne!
New Riders er ret gode, men heller ikke billige.. og QUE har jeg aldrig haft fat i...

Når du har været en af dem igennem ved du ALT om NT4.0
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
24. maj 2000 - 07:04 #4
Og du kan jo så meget passende, tage en MCP test og blive certificeret i den NT version du kører med :o))
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
24. maj 2000 - 07:06 #5
Den eneste bog jeg umiddelbart har liggende og kan give ISBN nr på er til Windows NT 4.0 Server fra New Riders, ISBN: 1-56205-916-5 og bruges til MCP 70-067 (NT 4.0 Server Core Exam)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
24. maj 2000 - 07:07 #6
Eller "Netværk til Windows NT 4.0 Server" fra Globe (Ikke TF, som jeg ellers mente...sorry!!!)
Fås også til Workstation)...

ISBN: 87-7900-027-4, pris: 299,-
Avatar billede michaelsen Nybegynder
01. juni 2000 - 23:51 #7
Der er også en bog fra et forlag som hedder SAMS en bog om NT 4.0 skrevet af en Peter Norton har nogen kendskab til den?? Det skulle helst være let læseligt. Jeg kender heller ikke noget til at installere hardware i NT, det var ligesom lettere i win95 *snøft*
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
02. juni 2000 - 18:52 #8
New Riders bøgerne til MCP'erne gennemgår også hardware installation!