Avatar billede lloyd Nybegynder
15. februar 2002 - 22:55 Der er 6 kommentarer

Design

Hej jeg har en hjemmeside, www.manutd2002.yum.dk er der nogen af jer der ude som kender et design som vil se bedre ud end den jeg har nu, så svar lige tilbage.
Avatar billede teach-me-php Nybegynder
15. februar 2002 - 23:04 #1
lav en topmenu med alt indholdet fra drop down manuen.....

og læg det hellere ind under overornede emner...

f.eks.
baggrunde, billeder, downloads------>multimedier eller noget lignednde.....
Avatar billede t.thoft Nybegynder
19. februar 2002 - 10:28 #2
jeg har ik et bedre forslag, men syntes da at du ihvertfald skal lade din rulletekst gå lidt langsommere, det er da slet ik til at læse :o)
Avatar billede bimbolo Nybegynder
20. februar 2002 - 15:01 #3
Først og fremmest drop det grimme banner øverst. og velg så nogle lettere farver (måske i gråtoner). velg en lettere og renere skrift, verdana,tahoma,etc.
Avatar billede pride Nybegynder
22. februar 2002 - 21:52 #4
Lav en rigtig menu, istedet for den .. du har nu :) Og så brug hele din td/frame... :D
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. marts 2002 - 10:08 #5
Lad vær med at brug så mange forskellige farver, og fin nogle farver som passer lidt bedre sammen.
Avatar billede mini-man Nybegynder
13. marts 2002 - 12:38 #6
Lav en anden titel den er da helt hen i vejret