Avatar billede smilet Nybegynder
15. februar 2002 - 21:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Geforce2GTS

Jeg har et noname Geforce2GTS med en enormt støjende blæser på. Blæseren var ikke svær at fjerne men, nu mangler jeg at afmontere køleribberne... De sidder fast med noget hvidt kølepasta(?) og det er ikke til at rokke;(
Hvordan fjerner jeg den uden at ødelægge mit grafikkort??
Avatar billede lassebm Nybegynder
15. februar 2002 - 21:58 #1
Du burde kunne varme det op, med feks. en hårtøre. Men hvorfor fjerne dem? De sider der jo for at køle chipsne ned, så mit råd er IKKE at fjerne dem!
Avatar billede moern Nybegynder
15. februar 2002 - 22:02 #2
Jep en hårtøre... Ellers ind i microbølge ovnen med den :o)