Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 21:24 Der er 52 kommentarer og
1 løsning

Chat

Er der nogen der kender en Chat der nemt kan tilrettes til at benytte en eksisterende userdatabase?
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 21:24 #1
Userdatabasen er i MySQL
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. februar 2002 - 21:28 #2
det kan de fleste chats vel, er ikke sikker på at spørgsmålet er helt forstået...
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 21:30 #3
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 21:39 #4
Hvor kan man se tinychat i en kørende version?
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 21:39 #5
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 21:40 #6
hmm den virker bare ikke
sorry
altså på deres side virker den ikke
Avatar billede splitzen Nybegynder
15. februar 2002 - 21:40 #7
www.eyeball.com ellers så prøv tocows.dk og søg på chat der findes en del der.
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 21:41 #8
Avatar billede splitzen Nybegynder
15. februar 2002 - 21:43 #9
ups nej lad være med at satse på eyeball da det er videochat men prøv bare at søg på www.tocows.dk
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 21:44 #10
>splitzen

øhh, eyeball er da vist ikke PHP
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 21:45 #11
>well_r

der kommer masser af fejl så den er udelukket.
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 21:49 #12
Dkklein..tjaa.. hvilke fejl? :)
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 21:51 #13
Linie 80 et objekt var ventet. Ikke ligefrem noget der fremmer tilliden til sitet.
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 21:52 #14
dkklein..what the F***?.. det er nok en javascript fejl.. jeg ser da ikke nogen fejl?
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 21:54 #15
Tjaa, hos mig kommer de fejl lige så snart jeg bevæger musen over knapperne i toppen af vinduet såååååå. Jeg gider bestemt ikke bruge en chat der ikke virker med min browser.
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 21:54 #16
dkklein
prøv at installere tinychat den er mega nem at sætte op, så kan du jo se den
den er også temmelig nem at få til at indgå i en eksisterende database
det er bare nogle små rettelser i scriptet og vupsi så kører det hele
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 21:55 #17
Dkklein..lol..det er jo sitet der er noget i vejen med...ikke selve chatten *GG*
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 21:58 #18
Øhhh, hvis det er de samme personer der har lavet chatten som har lavet sitet så har jeg da ingen tillid til at deres chat fungerer.
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 21:59 #19
lol
JEG har lavet chatten
JEG står for chatten
MEN jeg står ikke for sitet ;o)
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 22:00 #20
mener du phpuniverset ??
nå nej det kan jeg ikke forestille mig at det er
det var bare et sted jeg vidste at den lå til download
jeg har selv haft brugt den chat til flere sites engang og den virker lige som den skal no probs med den
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 22:04 #21
>inddate
Nej jeg hentyder til chattown

>well_r
Det er jo også fint nok, men det hjælper altså bare ikke meget når jeg ikke kan komme til at downloade chatten p.g.a. de javascript fejl!
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 22:05 #22
dkklein oki finno
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:06 #23
Dkklein..skal lige siges at chatten IKKE fåes med samme muligheder osv. som der er på chattown.dk! >> Chattown.dk er en MEGET videreudviklet version..
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 22:07 #24
well_r
det er sku ikke engang løgn
der er fejl på siden meen man skulle da gerne kunne bruge menu'en alligevæl
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:07 #25
hvis du har en mail adr. så kan jeg prøve at sende chatten til dig?
Avatar billede -abekat- Nybegynder
15. februar 2002 - 22:09 #26
kan jeg også få den? kewlerguy@ofir.dk =)
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 22:11 #27
well_r
jamen det finder jeg jo aldrig ud af! Jeg gider ikke at spilde tid på et site der er den type fejl på. Det kan godt være du har lavet en fin chat men med mindre du kan give mig et andet link så er din chat ikke interesant, før jeg begynder at installere nogen på min egen server vil jeg se en kørende chat. Det gælder for den sags skyld også tinychat.

indate
ikke hos mig, jeg får en popup fejl hver eneste gang jeg bare kommer i nærheden af knapperne.
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:14 #28
abekat..kan du så sætte den op og give ham linket?
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:14 #29
jeg kan ikke sætte den op på chattown nu.. fordi den allerede har en kørende.. med en MASSE andet skidt..så det kan ikke lade sig gøre fra min side :/
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 22:15 #30
well_r
din besked kom lige mens jeg skrev. det er som sagt kun interesant hvis jeg kan se en chat i funktion på et site der virker. btw det forekommer mig egentlig også underligt at du giver et link til en chat som du siger ikke kan downloades - det lugter for meget af salgsgas.
Avatar billede -abekat- Nybegynder
15. februar 2002 - 22:15 #31
Takker mange gange =) prøver lige at smide den op...2 minutter :)
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 22:15 #32
dkklein jamen det er højest tænkelig fordi du har scriptdebugger slået til at du får det latterlige pop up vindue
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:16 #33
dkklein.. lol..nej da..vil ikke sælge noget *GG*
eeeeej sku da.. nej nej
rolig nu..
jeg prøver at vise dig hvor langt du kan komme med chatten ;o)
that's all ;o)
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 22:18 #34
indate
det ændrer da ikke på det faktum at der er fejl på siden.

weel_r
ok
Avatar billede -abekat- Nybegynder
15. februar 2002 - 22:19 #35
Parse error: parse error in /home/ZhadoW/chat/login.php3 on line 36 <- Hmm
well?
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:20 #36
eeeeeeeeeeehhhhhhhhh?
Avatar billede -abekat- Nybegynder
15. februar 2002 - 22:21 #37
der manglede et par echo'er og så var der en <? for meget
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:22 #38
haha
glemte et ?>
sæt den ind så skulle den virke..ma bad :D
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:22 #39
elseif(!isset($action)){
    include("login2.php3");
  <div align="center"><span class="Skrift">
        <? Listbrugere(); ?><br><br>
    </span> </div>
<?
}
skal være sådan her:
elseif(!isset($action)){
    include("login2.php3");
    ?>
  <div align="center"><span class="Skrift">
        <? Listbrugere(); ?><br><br>
    </span> </div>
<?
}
Avatar billede -abekat- Nybegynder
15. februar 2002 - 22:23 #40
ok nu kører det... http://80.63.48.32/chat/
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 22:26 #41
seriøst dkklein
du spørger efter en chat der kan sammen med din database og du har nu fået 2 svar
du vil ikke engang lette røven selv og prøve at bruge en af chatterne og er meget kræsen hvis bare siden som chatten ligger på har en fejl
helt erlig tror du at du er kongen fordi du smidder 15 point ??
jeg gidder da personligt ikke downloade en chat og derefter installere den på min server for at du så derefter kan kasere den fordi farver eller lig.n ikke passer til dig
så må du sku selv til at lette den bagerste del og finde noget selv eller betale en eller anden for at lave et stykke arbejde for dig
sorry meen det er altså min mening om folk der ikke selv kan flytte fingeren fra røv hullet
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 22:27 #42
det er dig der skal bruge en chat, sku ik os andre
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:30 #43
skift din funktion til det her:
function logaf($id,$sesid){
    $nick = FindBruger($id);
    $logaf1 = mysql_query("DROP TABLE chat_txt_".$id."") or die (mysql_error());
    $logaf2 = mysql_query("DELETE FROM chatsessions where sesid='$sesid'") or die (mysql_error());
    if ($logaf1 && $logaf2){
        SkrivAlle("Chatten","".$nick." er logget af kl. ".date("H:i:s")."");
        print "Du er blevet logget af!";
    }
Avatar billede -abekat- Nybegynder
15. februar 2002 - 22:32 #44
done
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 22:34 #45
indate
slap lige af!

det kan da godt være at du vil "købe" katten i sækken, det vil jeg altså bare ikke. Det mindste man kan forvente er da at kunne se en given chat i funktion. Og lige nu ser jeg faktisk weel_r's chat i funktion.
Så tag lige stop piben ind, det har intet at gøre med om jeg gider lette røven eller ej. Og det kommer sgu ikke an på om farverne ikke passer mig, det vil være funktionaliteten jeg bedømmer på, netop defor vil jeg se en kørende chat inden jeg installerer noget selv.
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:39 #46
så er chatten sendt ;o)
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 22:42 #47
hmm købe katten i sækken ?? hmm var det ikke 15 point ??
om det så var 100 kr kunne du jo forsøge at installere den selv og så lade være med at betale hvis ikke den var god nok
så køber du i hvertfalet ikke noget væl ???
desuden er eksperten.dk et hjælpe forum og ikke et "gør lige arbejdet for mig jeg gidder ikke selv" forum
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:46 #48
svar
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:48 #49
tak ;O)
Avatar billede dkklein Nybegynder
15. februar 2002 - 22:49 #50
Tak til -abekat- og well_r

indate
gå ud og få dig et liv!
Avatar billede -abekat- Nybegynder
15. februar 2002 - 22:50 #51
np :)
Avatar billede well_r Nybegynder
15. februar 2002 - 22:52 #52
;o)
Avatar billede BacceDK Juniormester
15. februar 2002 - 23:43 #53
LOL dkklein det kunne være at du skulle få et, jeg har et og netop derfor jeg brokkede mig, da jeg ikke gidder at være til grin for personer som ikke kan lave noget selv, men vil have alt forærende