Avatar billede schmidt Nybegynder
19. maj 2000 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TQuery problem

Er der nogen, der har erfaring med at lave et view i en Paradox-database??
SQL.Add('create view KONTAKTER as select * from KONTAKT, KUNDE where KUNDE.KONTAKTID = KONTAKT.KONTAKTID');
Avatar billede schmidt Nybegynder
19. maj 2000 - 21:53 #1
Ja jeg vil bare sige, at mit eget forsøg ikke virkede!
Avatar billede blackthorne Nybegynder
19. maj 2000 - 22:31 #2
jeg mener ikke at paradox understøtter views. Det gjorde paradox ikke da jeg arbejdede med det for 3-4 år siden. Views plejer at være noget for relationelle databaser
Avatar billede schmidt Nybegynder
19. maj 2000 - 22:35 #3
Jamen, hvordan henter man så oplysninger fra to tabeller ? Det ser nemlig heller ikke ud til at virke, når vi laver en almindelig join...
Avatar billede schmidt Nybegynder
19. maj 2000 - 23:52 #4
HM.. PARADOX er noget møg!! Jeg har løst problemet med et andet DB-system!!