Avatar billede ml@phenomena Nybegynder
28. februar 1999 - 00:00 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

ColdFusion Webhotel?

Hvem kender et webhotel der tilbyder Allaire Coldfusion 4.0 her i Danmark?
Avatar billede gonzo Nybegynder
01. marts 1999 - 16:47 #1
Boesgaard data tilbyder Couldfusion
www.boesgaard.dk
Kik under deres Webhotel pro
Avatar billede chaser Nybegynder
22. april 1999 - 12:36 #2
hvorfor konvertere du ikke bare dine Cold Fusion programmer til ASP. Det kan du med programmet Defroster. Det kan hentes på:

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=download&id=19
Avatar billede hanmark Nybegynder
14. maj 1999 - 14:50 #3
Husk lige på at ColdFusion har mere funktionalitet end ASP. Ikke bare inden for det kodetekniske, men også inden for opsætning, styring og sikkerhed.

Læs evt. denne sammenligning af de to produkter på: http://www.zdnet.com/products/stories/reviews/0,4161,402300,00.html
Avatar billede bipper Nybegynder
16. maj 1999 - 22:49 #4
www.nextlevel.dk understøtter Cold Fusion. Jeg ved dog ikke hvor stabilt dette webhotel er men jeg har ikke hørt dårligt om dem på noget tidspunkt ej heller det modsatte.
Avatar billede whocarez Nybegynder
20. maj 1999 - 13:06 #5
www.linkIT.dk tilbyder også ColdFusion. Som en webhotel løsning.
Avatar billede lazze Nybegynder
25. juni 1999 - 13:40 #6
Hej
Der er også mulighed for webhotel med understøttelse af coldfusion hos: www.profil.dk (profil web service)
hilsen lazze
Avatar billede eliseholm Nybegynder
30. januar 2000 - 19:34 #7
www.infogrindsted.dk understøtter også coldfusion
Avatar billede tybo Nybegynder
09. april 2000 - 14:37 #8
www.linkit.dk har et godt hurtigt webhotel som understøtter Allaire Coldfusion 4.0 som de også selv har som speciale at udvikle i
Avatar billede dreamcode Nybegynder
16. januar 2001 - 00:30 #9
www.webhouse.dk har cf hosting med CF 4.5.1 Enterprise så vidt jeg ved!

-Allan
Avatar billede henke Nybegynder
25. januar 2001 - 21:10 #10
Avatar billede linnemann Nybegynder
29. oktober 2001 - 13:55 #11
Jeg kan kun anbefale http://www.linkit.dk og de har meget stor erfaring i CFML.
Avatar billede mckim Nybegynder
08. november 2001 - 15:23 #12
Ellers søg på www.internetplads.dk
Avatar billede mlyager Nybegynder
04. april 2002 - 15:27 #13
www.zilbot.dk - og så er de billige ...
Avatar billede evilfish Nybegynder
05. juni 2005 - 11:15 #14
www.edreams.nu understøtter også Coldfusion

Jeg har 100 MB, 10 underdomæner, 10 fri emails, SQL, MSSQL - Og de fleste problemer laves på under 24 timer.

De eneste der er et minus er at serveren ligger i USA.

Koster cirka 6€/mnd