Avatar billede imma Forsker
15. februar 2002 - 19:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

kreation af en cirkel .

hejsa jeg skal bruge en sort/hvid cirkel hvor at der skal være ligemeget space imellem hver af de 6 ringe der skal være inde i den.

Med en diameter på omkring 8-10 centimeter.

Der skal kunne stå tekst inde for de forskellige åreringe, og inde i midten skal cirklen skal der være plads til et logo.

Hvis der er nogen der kan fikse det i photoshop så ville det være bien.

jeg vil gerne have det sendt til herre@imma.dk
Avatar billede stroehm Nybegynder
15. februar 2002 - 19:39 #1
forstår ikke rigtigt!
hmm...
Hvad skal det bruges til?
Avatar billede imma Forsker
15. februar 2002 - 19:41 #2
Det skal bruges til en beskrivelse af nærmiljøet og fjernmiljøet... hmm det er til en markedsføringsopgave.

Altså en slags cyklus med en stor cirkel med opdelinger af små ringe.. hmm det lyder kryptisk men er vist lettere simpelt, jeg er bare i så meget tidspres, og vil gerne dele høje point ud hvis der er nogen der kunne lave det
Avatar billede viper22 Nybegynder
15. februar 2002 - 19:44 #3
kandu bruge en fil fra illustrator? hvis ja - hvilken filtpe?
Avatar billede imma Forsker
15. februar 2002 - 19:45 #4
hmmm-- ja en filtype jeg kan manipulere lidt med i photoshop helst i sort/hvid den skal nemlig indsættes i et word-dokument
Avatar billede viper22 Nybegynder
15. februar 2002 - 19:51 #5
sån? (se mail)
Avatar billede viper22 Nybegynder
15. februar 2002 - 19:58 #6
sån?
Avatar billede viper22 Nybegynder
15. februar 2002 - 20:01 #7
?
Avatar billede imma Forsker
15. februar 2002 - 20:02 #8
jeps sådan-- takker
Avatar billede imma Forsker
15. februar 2002 - 21:32 #9
nu jeg er igang er der nogen der ved hvordan man skriver i en slags cirkel i photoshop...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. februar 2002 - 21:34 #10
gør lige opmærksom på at alle forslag skal være tilgængelige på eksperten
Avatar billede imma Forsker
15. februar 2002 - 21:35 #11
det er lidt svært når det er en fil jeg skal bruge
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. februar 2002 - 21:35 #12
gør bare opmærksom på ekspertens regler