Avatar billede dcedata Nybegynder
15. februar 2002 - 18:53 Der er 18 kommentarer

hvorfor kan jeg ikke stoppe de s...

Jeg har et kæmpe problem og det er at jeg kan ikke
fjerne, de forbandede oprettede spørgsmål som kommer her inde.
Jeg får ca 76 email om dagen fra www.eksperten.dk, om at der er oprettet et spørgsmål, det er også genialt, men nu hvor jeg arbejder utroligt meget har jeg ikke tid til at besvare alle de spørgsmål :o)

Jeg har forsøgt utallige gange at fjerne det HAK, som gør at jeg modtager en email, hvergang der bliver oprettet et spørgsmål.

MEN LIGE MEGET HJÆLPER DET...... HVERGANG JEG FORSØGER DET, SIGER DEN BARE AT "det er opdateret" jeg prøver så at logge af. MEN SÅ STÅR DET BARE SOM DET SAMME.

JEG ER BARE SSSSÅÅÅÅ GAL PÅ EKSPERTEN I ØJEBLIKKET....

Med venlig hilsen

Niels S

:o)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. februar 2002 - 19:05 #1
Hvis du bruger outlook kan du undgå det ved at gå ind i:
tools -> rules wizard -> add
og vælg en der passer. Fx hvis afsenderen er noget bestemt så sletter den mailen med det samme
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 19:18 #2
du skal blot afmelde Kategorien inde i din Minisite.
Klik på dit navn, se under hvilke kategorier du er tilmeldt og sløjf dem så.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. februar 2002 - 19:21 #3
ja, man kan selvfølgelig gøre det her på siden:
konto -> kategori abonering -> slå dem fra -> udfør
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 19:28 #4
vent lige med at afmelde denne kategori, ellers kan du ikke dele point ud og lukke spm. ;o)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. februar 2002 - 19:30 #5
hehe, ja det kan der være noget om :-)
Avatar billede the_email Nybegynder
15. februar 2002 - 19:36 #6
Han kan da godt give point uden at være tilmaldt kategorien... kan han ikke???
Avatar billede dcedata Nybegynder
15. februar 2002 - 19:39 #7
Ja ja, det er sgu fint.

Det der med at afmelde i sine katagorier. MEN DET ER SGU DET SOM ER PROBLEM, Den skriver at den er opdateret, MEN BARE OGSÅ NU, ER DEN SGU LIGE GLAD MED DET !!!!!! fuck jeg er meget træt af det her nu

Kan i forstå mig ?????
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. februar 2002 - 19:39 #8
jo, sagtens. Man er jo som default ikke tilmeldt nogen kategorier
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. februar 2002 - 19:41 #9
den skriver ikke noget om opdater ved mig. Men det virker bare!. Ved ikke helt hvad der er galt. Endten gør du noget forkert eller også ved jeg det ikke
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 19:53 #10
der er nogle problemer med eksperten i øjeblikket, du kan håbe på at Admin ser spm. og får rettet din opdatering, ellers kan du sende ham en mail, så retter han det nok!
Avatar billede dcedata Nybegynder
15. februar 2002 - 20:46 #11
okay, hvad er han email, så jeg kan få der her stoppet.  ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 22:18 #12
skal lige finde den først
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 22:19 #13
her er Admins emailadresse jfl@sharksforum.com
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 22:20 #14
Har du spørgsmål, forslag eller blot en kommentar, hører vi meget gerne fra dig via sitet.

Skriv til os på info@eksperten.dk hvis du mener dit spørgsmål ikke kan/bør besvares via Eksperten.

Vores snail-mail adresse er:

JFL WebCom
Købmagergade 53 3.
1150 København K
CVR/SE: 19343308

Telefon +45 70 27 07 67
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 22:21 #15
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
15. februar 2002 - 23:02 #16
behøver du ligefrem at spamme dette indlæg? :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 23:21 #17
gizmo> det kan jeg gøre meget grimmere, men det vil nok vække bekymring på eksperten ;o)
Avatar billede onki Nybegynder
16. februar 2002 - 00:32 #18
Nemt og effektivt, du vil ikke få flere mails fra eksperten.

Åbn en mail fra eksperten>>Meddelelser>>Bloker afsender