Avatar billede zyberwizard Nybegynder
15. februar 2002 - 17:46 Der er 10 kommentarer og
7 løsninger

Sort snak..

Skriv den sorte snak i kan..

Som feks

haha jo d går sqda som varm brød i en gammel neglefil der kan lide at passe på tyttebær hatte i en plastic pose med servietter som slips

Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:48 #1
why?
Avatar billede resten Nybegynder
15. februar 2002 - 17:48 #2
Det klart det tåge det tydligt at se.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
15. februar 2002 - 17:48 #3
Jeg skal bruge det
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:50 #4
resten: da ikke særlig sort!!
Avatar billede resten Nybegynder
15. februar 2002 - 17:51 #5
Avatar billede e.p. Nybegynder
15. februar 2002 - 17:52 #6
når du stiller et sådan spørgsmål må det være fordi, at det du prøver på at sige, kun kan blive sagt hvis du tror at vi ved det som vi tror de andre kun ved.....

Men hvis vi ikke vidste hvad det var du mente kunne det for så vidt godt være at vi vidste det aligevel ik'

men nu er det altså sådan at i et IT-forum der ved folk ikke hvad det er at snakke sort snak og derfor kan det ikke lade sig gøre at få at vide hvad de andre ikke ved........kun hvis de ved det i forvejen
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:57 #7
Flodheste som går på stylter gennem mørke sumpe, kan ikke finde sine øjne.
:o)
Avatar billede nonick Nybegynder
15. februar 2002 - 18:05 #8
Det er da ulidelig varmt i dette mørke! Jeg vil spise lagkage mens jeg bader i varme floder med føderne. Inden den første dag udrindede fik jeg en heldig larve på mit ærme!
Avatar billede berg Nybegynder
15. februar 2002 - 18:16 #9
Du er det ledeste landmandsskur i nyere tid, bortset fra negerhonning selvfølgelig! Men eller har du ret i at CD'er bør belægges med chips og kager...

Men man skal huske ikke at købe harddiske ind i stort tal, med mindre man har snakket med DIB (Dansk International Brigade) først!
Avatar billede berg Nybegynder
15. februar 2002 - 18:17 #10
ellers så tjek nogen af de nederste poster her:
http://disc.server.com/Indices/179924.html
Avatar billede hells Nybegynder
15. februar 2002 - 20:11 #11
En dejlig hamster sagde mig igår at man ikke en gammel hamster kan bøjke sin albue med smør! Det overrasker vejrmanden, en smøret hund der kastrerede varme kinesere. For den, en gal hestemager. Mand pegede. "Satans heste! De fik mig i øret." Kan du give alle et ostebrød af krom. Men give dig ret i at jeg smører min mus den onde, dværgs gamle røvsalt. Det giver mig majs. Men vil du aldrig følge A. O. P. eller se op, kan du give heller en finger.
Avatar billede geek1011 Nybegynder
16. februar 2002 - 00:55 #12
Og hvis vi ser nærmere på et atom,  ser vi, at der er neutroner, protoner og elektroner, som jo så igen består af quaker sammensat af gluoner.
Til sidst har vi her det, som forskerne regner for neuroner.
hmm... sort snak ved jeg nu ikk... jeg blev faktisk vildt optaget af det...
Avatar billede first-8 Nybegynder
16. februar 2002 - 12:38 #13
e.p. >> Det lykkedes da dig meget godt at snakke pææænt sort.. ;)
Avatar billede e.p. Nybegynder
20. februar 2002 - 16:38 #14
;-)
Avatar billede resten Nybegynder
20. februar 2002 - 16:52 #15
:-)
Avatar billede mikem Nybegynder
01. maj 2002 - 11:00 #16
Selvom resten ikke går om det andet på nedenunder, skal du findes ved andre omkring den sidste i analysedelen
Avatar billede mikem Nybegynder
01. maj 2002 - 11:02 #17
Hvad nu hvis lampen stillet sammen med planten ovre på hylden, ville det så ikke måske få den anden side til? eller nogle af en andre for den sags betydning?