Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2002 - 17:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

http://exp.dk/spm/172673 til ztyxx

point for svar på: http://exp.dk/spm/172673 til ztyxx
Avatar billede isbamse Nybegynder
15. februar 2002 - 17:09 #1
Det var bedre... og lægger du så et link til dette spm. i http://exp.dk/spm/172673 skal han nok se det :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:09 #2
Det er 3. spørgsmål du opretter! NU STOPPER DU!
Avatar billede nuki Nybegynder
15. februar 2002 - 17:11 #3
Hallo fatter du nada
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2002 - 17:18 #4
Jeg beklager.....nej gu gør jeg ej, jeg kendte ikke til reglen om at man skal lave en ref. på spørgsmålet, men så er det jo godt at der er så mange velmenende mennesker her, som på venligste vis kan forklare det i pæne gloser...kors blot fordi man lige kender en regel i et system og opdager at en anden ikke gør, så er det da med at få vedkommende haglet godt og grundigt igennem.....GET A LIFE
Avatar billede nuki Nybegynder
15. februar 2002 - 17:26 #5
LOOOOL
Du oprettede 3 spm.
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:38 #6
Jeps, "haglet igennem"...
Lykkedes det os? lol.
Det har ikke noget med det at gøre, men du kan vel regne ud at man ikke opretter 3 spørgsmål, fordi en bruger ikke lige er på nettet, så han ikke ser det på forsiden.
Havde du tænkt dig at sidde og oprette nye spørgsmål til han kom på igen??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. februar 2002 - 20:15 #7
har set det:-)
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2002 - 23:47 #8
Nej det havde jeg ikke tænkt mig, men hvergang jeg oprettede spgs. målet kom folk venligt ind og skrev "ref." og da jeg ikke vidste hvad det betød, oprettede jeg spgs.målet igen så det kunne ses i "nye spgs.mål" da det jo forsvandt hvergang en skrev en kommentar på spgsmålet, håber dette forklarer hvorfor jeg oprettede 3 spgs.mål.
Avatar billede isbamse Nybegynder
15. februar 2002 - 23:51 #9
Ro på... det er sgu fair nok, at der er folk der ikke kender de uskrevne regler. Giv manden en chance :)

Poulvp, jeg undskylder den lidt aggresive indgangsvinkel. Håber du alligevel finder Eksperten et godt sted at være :)
Avatar billede poulvp Praktikant
15. februar 2002 - 23:57 #10
Isbjørnen : det var da rart at høre, ja nu er jeg da glad igen og synes at det er et rart sted at være. Så lad diskutionen slutte her
mens vi stadig har happy ending :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. februar 2002 - 19:08 #11
takker for point:-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. februar 2002 - 19:13 #12
iøvrigt er jeg helt enig med isbamse, og hvis folk var lidt tolerante, og læste denne streng igennem,

Kommentar fra poulvp
15/02-2002 17:18:01    Jeg beklager.....nej gu gør jeg ej, jeg kendte ikke til reglen om at man skal lave en ref. på spørgsmålet......

så kunne de spare deres sure opstød