Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 16:59 Der er 48 kommentarer og
1 løsning

Buy Script

hej derude!

Kan i svare mig på om et buy script til Counter Strike vil blive regnet for snyd? hvis ikke, hvor kan jeg så downloade et? og hvordan bruger jeg det?

-
Håber i kan hjælpe

/Toasteren
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:05 #1
Jeg har et program til det. Hvad er din E-mail ?
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:05 #2
Det er ikke snyd. Buy scripts er 100 % legal :)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:06 #3
Det program jeg har et nemt at bruge og du kan hurtigt selv finde ud af det med scripts. Enklere kan det ikke være.
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:06 #4
toasteren@hotmail.com
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:08 #5
Og har fundet et pg nu, men som kun køber våben + fuld ammo.
Kunne tænke mig til både guns, riffels, ammo, he, osv..
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:08 #6
Den sender. :)
Det er lige lidt mb.
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:08 #7
Det her program hjælper dig med at lave scripts som køber hvad du ønsker osv.
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:10 #8
Sendt. :)
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:11 #9
K, tjekker..
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:11 #10
Skriv her hvis du har spørgsmål.
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:11 #11
Tak for point. :)
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:11 #12
Tak for svar :)
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:15 #13
Synes ikke jeg modtager ?
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:26 #14
Hvorfor bruger du ikke bare den de har på www.pcgamez.dk ??
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:26 #15
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:33 #16
jonas-, hvad skal jeg gøre med det færdige script ?
Hvor skal jeg ligge det ind osv. ?
Avatar billede grillasp Nybegynder
15. februar 2002 - 17:34 #17
følger lige med - Hvor skal jeg ligge det ind osv. ?

skal man gemme det som txt. ?
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:36 #18
Så skal du lægge det ind i autoexec.cfg i din cstrike mappe.
I din config lægger du det nederste der står ind. Det der med "bind"...

Har du lavet et script via. pcgamez?? kan du så ikke lige poste det her, så er det lidt lettere at forklare dig det...
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:37 #19
Jo, det lyder følgende:
alias close "wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10"
alias AUG "buy; menuselect 4; menuselect 4; close; buy; menuselect 6"
alias AUGGun "AUG; buyequip; menuselect 1; buyequip; menuselect 4; buyequip; menuselect 3;  close"

bind f4 "AUGGun"
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:37 #20
Det må du meget undskylde. Jeg har lavet en fejl i din mail adresse :(
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:38 #21
Iorden Kunze.. :)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:39 #22
Alle der vil kan hente Counter-Strike Alias Binder her: www.kunze.dk/csab.zip
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:39 #23
Skal lige uploades :)
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:39 #24
"Siden kunne ikke vises"
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:40 #25
Go'  ide :)
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:40 #26
alias close "wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10"
alias AUG "buy; menuselect 4; menuselect 4; close; buy; menuselect 6"
alias AUGGun "AUG; buyequip; menuselect 1; buyequip; menuselect 4; buyequip; menuselect 3;  close"

Ovenstående ligger du ind i autoexec.cfg (den skal du selv lave i cstrike-mappen)

bind f4 "AUGGun"
Dette lægger du ind i din config.cfg fil som meget gerne i forvejen skulle ligge i cstrike-mappen.

Så åbner du counterstrike og skriver følgende i konsollen:
exec autoexec.cfg

Så skulle det virke :o)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:40 #27
Jeg kommer altid til at skrive links før filen er uploadet. hehe!
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:42 #28
1. Kopier config.cfg i Counter-Strike mappen
2. Ømdøb kopien til f.eks. toaster.cfg
3. Åben toaster.cfg og læg de scripts ind i den
4. Start Counter-Strike og skriv "exec toaster.cfg" (Uden "")

Så skulle det virke :)
Avatar billede grillasp Nybegynder
15. februar 2002 - 17:44 #29
Forstår ik...er .cfg en txt fil ?
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:45 #30
.cfg er en config fil. Du kan åbne den i notepad.exe :)
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:46 #31
Hvordan lægger jeg det ind som ren teks ?
Skal det laves til txt. fil, hvis ja, hvordan ?

(Er liiiidt noob på det område) :)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:46 #32
Marker cfg-filen, hold Shift nede og Højreklik på cfg-filen. Vælg "Åben med.." eller "Open with..."
Find notepad på listen. :)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:47 #33
Har du ICQ ?
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:47 #34
Hov, læser lige hvad i andre har skrevet.. siden har ikke blevet opdateret de sidste 10 minutter
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 17:48 #35
kunze, er det link jeg kom med ikke lidt nemmere end det program du har?!
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:48 #36
Du skal bare kopiere config.cfg og så kalde kopien toaster.cfg
Den nye fil skal du så åbne i Notepad og i bunden af den skal scripts'ne fra programmet, CSAB, kopieres.
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:48 #37
jonas- > CSAB er meget enkelt og det kan hurtigt læres. Desuden kan jeg ikke tro at dit link har de samme funktioner :)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:51 #38
jonas- > Jeg må nok sige at det system på PC Games ikke kan være nemmere og det virker faktisk perfekt. Men... Det har ikke helt så mange funktioner.
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:52 #39
Sletter jeg så de scripts, og lægger dem ind som jonas- har skrevet ?
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:53 #40
Jeg forstår godt hvis CSAB kan forvolde visse personer lidt begynder problemer. Selv har jeg spillet CS siden den gode gamle Beta 1 så spørg endelig løs! :)
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:53 #41
Ehhhm.
Jeg mig forklare det hele en sidste gang!
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:53 #42
Nåh, jeg skal først lige loade din pg.. Troede du snakkede om det andet script
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:57 #43
I mappen cstrike ligger en fil er hedder "config.cfg" den skal du lave en kopi og lægge den i samme mappe. Kopien skal du omdøbe til f.eks. "toasteren.cfg"
Åben "toasteren.cfg" i Notapad.
Gå helt ned i bunden af filen og lav nogle linjers mellemrum.
Her lægger du så den tekst som du har fra enten det ene eller det andet alias program.

Altså denne tekst skal ligge i bunden af "toasteren.cfg"

Eksempel:

alias close "wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10; wait; wait; wait; slot10"
alias MP5 "buy; menuselect 3; menuselect 1; close; buy; menuselect 6"
alias DE "buy; menuselect 1; menuselect 3; close; buy; menuselect 7"
alias MP5DEGun "MP5; DE; buyequip; menuselect 2; buyequip; menuselect 4; close"

bind f8 "MP5DEGun"

Når du har lagt den tekst ind i "toasteren.cfg"  skal du starte counter-strike og skrive "exec toasteren.cfg" i konsollen.
Når det er sket kan du ved at trykke "F8" købe Mp5, Deagle, Full armor, ammo og HE.

Det burde være det hele.
Ellers spørg og forklar tydeligt hvor i processen du går i stå.

Mvh
Kunze
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 17:57 #44
kunze, er du på ICQ ? Prøv i så fald at forkalre mig det trin efter trin der på..

Finder lige mit nummer, kan sgu' ikke alle de tal i hovedet, 2 sek.
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:59 #45
Avatar billede kunze Nybegynder
15. februar 2002 - 17:59 #46
Hvis du er hurtig så har jeg lige 5 min. inden jeg skal ud af døren. :)
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 18:01 #47
Så..
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 18:05 #48
Har addet dig, venter bare på du autorize mig lige (eller hvordan det staves)
Avatar billede toasteren Nybegynder
15. februar 2002 - 18:06 #49
Glem det, prøver hvad du har skrevet..