Avatar billede reptiler Nybegynder
15. februar 2002 - 16:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

processer problemer ???

jeg har lige være til et party og da jeg kom hjem faldt der en lille plastik ting ud af computeren, hvorefter den så ikke kunne starte. jeg lukkede op for computeren og kikkede, og fandt hurtigt ud af den plastik ting skulle sidde ved processeren. Men min processer sidder bag ved strømforsynningen, så den måtte ud så jeg kunne sætte plastik tingen i. Da jeg så startede computeren igen sagde den en masse "bib", skærmen flimrede og tastaturet virkede ikke.... hvad kan/er der galt ???
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2002 - 17:23 #1
Hvis det er en jumper, der er faldet ud, skal den sættes på de rigtige ben igen, det kan du se på manualen til bundkortet.
Avatar billede reptiler Nybegynder
15. februar 2002 - 17:37 #2
hmm ok... jeg har løst problemet.. men hvordan giver man point ud ??
Avatar billede miljoeken Nybegynder
15. februar 2002 - 17:40 #3
han skal svare først - så kan du vælge at acceptere hans svar
Avatar billede peet-49 Novice
15. februar 2002 - 20:48 #4
Du har husket, at sætte den på den rigtige plads.
Avatar billede dgj Nybegynder
18. februar 2002 - 14:04 #5
Var det en Jumper eller hvad
Avatar billede reptiler Nybegynder
20. februar 2002 - 15:33 #6
det var bare en jumper... begge to var knækket !!