Avatar billede mr.meincke Nybegynder
15. februar 2002 - 16:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Feedback på design.... Spm nr. IIIIIII

Hej!
Jeg vil meget gerne høre jeres meninger af http://www.fnp-online.com og http://www.friserverplads.dk/myuniverse/02/

I skal ikke sammenligne det med "de professionelle" da jeg kun er 14 år gammel..... :-)

MVH
Mr.Meincke
Avatar billede isbamse Nybegynder
15. februar 2002 - 16:55 #1
Hold da fast... de sider kan nemt sammenlignes med "de professionelle". Virkeligt pænt og stilrent. God hastighed og god overskuelighed.

Jeg er generelt ikke vild med splashscreens (fnp-online), men det er stort set den eneste negative kritik jeg umiddelbart kan komme med.

Den får en pæn 10@13'er... fnp-online et ½ point mere end den anden, da jeg virkeligt synes godt om layoutet (på nær splash's)

/NanoQ
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
15. februar 2002 - 16:57 #2
... tak :)
Avatar billede krofar Nybegynder
15. februar 2002 - 17:00 #3
Hvad er splash?
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
15. februar 2002 - 17:02 #4
en tabel/et billede som er der imens siden hentes....
Avatar billede isbamse Nybegynder
15. februar 2002 - 17:02 #5
krofar, billedet der kommer frem når der loades nye sider på fnp-online :)
Avatar billede isbamse Nybegynder
15. februar 2002 - 17:03 #6
whoops... fnp-online... lidt sprogforvirring:

"Hvem vi er
FNP Online laver hjemmesider. Vi har specialiseret os i ASP, HTML, MySQL/Access programmering og meget mere. Vi kan også programmere
things in Borland Delphi. We are usually making the ordered pages in a short time (it means about 3-8 work-days.
It depends on how many pages you’ve ordered).

About FNP Online
When we're making homepages we focus on you vision. We're making your dreams reality.
It's a danish internet company. We're looking forward to work with you.

If you wanna join FNP Online then click "Menu › Services" and then "Join the FNP Online TM". "

Lidt spøjst :)
Avatar billede isbamse Nybegynder
15. februar 2002 - 17:05 #7
Få nogle til at læse korrektur på de engelske sider... der er mage grammatiske fejl.
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
15. februar 2002 - 17:06 #8
i know....er ikke færdig med den danske. Det var mere designet i skulle kommenterer
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
15. februar 2002 - 17:06 #9
Går i folkeskole
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
15. februar 2002 - 17:06 #10
skal have oversat det af min engelsk lærer (han er god til det)...
Avatar billede isbamse Nybegynder
15. februar 2002 - 17:10 #11
:)

Well.. held og lykke med projektet. Det er i hvert fald en rigtig god start :)
Avatar billede mr.meincke Nybegynder
15. februar 2002 - 17:10 #12
thx ... :)