Avatar billede niels-kristian Nybegynder
15. februar 2002 - 15:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

New IMAC

hej jeg skal have ny computer ved i om den nye imac er god, jeg har overvejet at købe den, er der god nok grafik til at spille, men ved i ellers om den er go```

      Hilsen Niels
Avatar billede foodear Praktikant
15. februar 2002 - 16:04 #1
Hvad skal du spille?
Avatar billede niels-kristian Nybegynder
15. februar 2002 - 16:11 #2
action skydespil
Avatar billede foodear Praktikant
15. februar 2002 - 16:17 #3
Det er jo som bekendt begrænset med spil til Macintosh, men grafikkortet i en iMac skulle nok kunne trække de fleste spil (altså dem man kan få til macintosh) her kan du kigge lidt på grafikkortet i en iMachttp://www.apple.com/imac/graphics.html/Foodear
Avatar billede foodear Praktikant
15. februar 2002 - 16:18 #4
Avatar billede foodear Praktikant
15. februar 2002 - 16:28 #5
Det var da utroligt, tro snavs i tasterne  http://www.apple.com/imac/graphics.html
Så skulle den være der, sorry!!
Avatar billede niels-kristian Nybegynder
15. februar 2002 - 17:57 #6
mange tak men mener du det er et godt køb...?
Avatar billede foodear Praktikant
15. februar 2002 - 18:01 #7
Jeg har 13 iMac´s (de gamle)i firmaet og har ærligt talt haft store problemer med bl.a. harddisken i dem alle sammen samt skærmkort i flere af dem, så man må håbe at det ikke går ligesom med macintosh Cube, som Aplle trak ud af markedet. Personligt ville jeg vælge en G4 og så hygge mig over dét design!
Avatar billede niels-kristian Nybegynder
16. februar 2002 - 13:05 #8
hvad var der galt med cube min nabo har en og den virker fint
Avatar billede foodear Praktikant
16. februar 2002 - 19:48 #9
Apple selv sir´den revner i kabinetet, feeeedt design!,  meeeen G4 sparker r......v
Avatar billede foodear Praktikant
16. februar 2002 - 19:50 #10
PS: Takker for pts..
Avatar billede niels-kristian Nybegynder
16. februar 2002 - 20:17 #11
selv tak for hjælpen