Avatar billede kf Nybegynder
15. februar 2002 - 14:44 Der er 43 kommentarer

Crack til XP

Er der nogen der har, eller ved hvor man kan finde en crack til WinXP DK, som virker ferfekt.
Det skal være sådan at man ikke behøver at aktivere det...
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. februar 2002 - 14:46 #1
Luk det Sp. Det er i strid med expertens gældene regler

MC
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
15. februar 2002 - 14:46 #2
luk dette spørgsmål...
det emne er ulovligt... luk eller bliv anmeldt!
Avatar billede dmcn Praktikant
15. februar 2002 - 14:47 #3
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
15. februar 2002 - 14:47 #4
Kenny Frederiksen

Netværks konsulent

IT-Partner Danmark

kf@itpdk.dk :)

nå så i bruger piratsoftware - det var da rart at vide
Avatar billede jonas- Nybegynder
15. februar 2002 - 14:49 #5
johnschmidt: Det er hans firma, det kan jo være at han skulle bruge det privat, og så har det intet med hans firma at gøre!!.......

Han bruger piratsoftware, hans firma gør nødvendigvis ikke!
Avatar billede Chewie Novice
15. februar 2002 - 14:50 #6
nOrmality>> *LOL* griner link
Avatar billede Chewie Novice
15. februar 2002 - 14:55 #7
billede af Kenny Frederiksen

http://www.itpdk.com/personale.htm
Avatar billede henrik27 Nybegynder
15. februar 2002 - 14:56 #8
alt for cool link, tag den...
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 14:57 #9
Kenny> du kan lige så godt lukke spm., du får ikke et svar du kan bruge!

Har du spurgt dine kollegaer til råds?
Avatar billede dmcn Praktikant
15. februar 2002 - 14:58 #10
jonas- : Nej, naturligvis betyder det ikke at firmaet bruger piratsoftware, men det er da yderst tænkeligt, at firmaet ikke vil sættes sammen med piratsoftware, som de bliver her.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. februar 2002 - 14:58 #11
Kl: 15:15 andmelder jeg til admin så få det Crap lukket

MC
Avatar billede kf Nybegynder
15. februar 2002 - 15:13 #12
Jeg har kun en ting at sige:
Godt jeg ikke er nogen af jer nørder!!!
I har jo intet liv, når i kan gå så meget op i det her!!!
.........................................................
Avatar billede kalium Nybegynder
15. februar 2002 - 15:18 #13
Har politimænd så heller ikke noget liv?
Eller, det er måske noget HEEEEEELT andet?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. februar 2002 - 15:19 #14
KF. Prøv at Fat det her. Hvis der bliver udvækslet link til warez og ligende her har vi polæitiet rendene her og experten bliver lukket

Napster lagde jo også kun link ud til sange som lå lokalt på brugerens computer

Så hvem er det der ikke har noget liv

MC

Lukker du det her sp eller skal jeg gå til admin med det
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. februar 2002 - 15:19 #15
*STAVEPLADE*
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. februar 2002 - 15:26 #16
Er anmeldt til Admin

MC
Avatar billede dmcn Praktikant
15. februar 2002 - 15:33 #17
kf : Vi er glade for dette forum. Vi ser helst ikke at det oversvømmes af warez-forespørgsler, så vi risikerer at det lukkes.

Nu ser vi hvad dit firma siger til den mail jeg har sendt dem.

Desuden er du også anmeldt herfra.
Avatar billede blackie Nybegynder
15. februar 2002 - 15:37 #18
Du har nu fået en skideballe. Vi kan alle fejle og det må man lærer af og stå til ansvar for, så luk dit spørgsmål og tag dine point eller del dem ud, til dem som har givet dig "gode råd", "som et plaster på såret."
Man skal være voksen nok til at kunne indrømme sine fejl(det gør ikke ondt.)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. februar 2002 - 15:39 #19
n0rmality>>> hvis du for svar på din mail

Så paster du den lige her ikke =)

MC
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. februar 2002 - 15:42 #20
undrer mig over at mc.lucifer gør opmærksom på en anmeldelse i et svar??
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
15. februar 2002 - 15:43 #21
Undre mig lige med

Fredag snart fyraften ved sku ikke hvad jeg lavede

MC
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. februar 2002 - 15:43 #22
iøvrigt, mailen n0rmality har sendt, samt evt. svar bør ikke postes her, hvis ikke at den der er "i den anden ende" giver sin tilladelse
Avatar billede dmcn Praktikant
15. februar 2002 - 15:45 #23
ztyxx : Bare rolig, min mail var kun et forslag til firmaet om at kigge herind, da de jo faktisk er blevet sat i direkte forbindelse med warez. Hvad end svaret bliver, så poster jeg det ikke herinde - det må være op til firmaet selv.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. februar 2002 - 15:47 #24
n0rmality> regnede nu heller ikke med at du ville gøre det :-)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
15. februar 2002 - 15:54 #25
og kf >> vi HAR intet liv, hehe
Avatar billede blackie Nybegynder
15. februar 2002 - 16:13 #26
Bliver der et job ledigt efter denne skandale, er jeg klar. ;-}
Undskyld min ironi.
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. februar 2002 - 16:28 #27
blackie> det ville ellers pynte med dit kontrafej mellem mændene, de ser sq da kedelige ud ;o)
Avatar billede blackie Nybegynder
15. februar 2002 - 18:27 #28
;-}
Avatar billede souledout Nybegynder
16. februar 2002 - 02:13 #29
Undskyld udtrykket, men hold kæft hvor er I nogle hysteriske unger, nogle af jer (n0rmality, chewie, john schmidt)! At sende en e-mail til hans firma fordi han TÆNKER på at bruge noget piratsoftware... Hvad sker der for jer?!! n0rmality:  Da du var du var en lille snotunge - sladrede du også til hans forældre, hvis en af dine venner havde et ulovligt kanonslag (som alle kanonslag er) nytårs aften?

Det er ok at han (kf) anmeldes på eksperten og det bør også ske, men hold VENLIGST folks privatliv udenfor! Opfør jer dog som de voksne mennesker I (forhåbenlig) er... utroligt at skulle høre det fra en 17-årig - men det er åbenbart nødvendigt!

/SouledOut
Avatar billede dmcn Praktikant
16. februar 2002 - 02:19 #30
souledout : Citat fra johnschmidt's indlæg: "nå så i bruger piratsoftware - det var da rart at vide"
Det er de færreste firmaer, der vil sættes i forbindelse med piratsoftware.
Kan da nævne et eksempel: For ikke så længe siden blev en mand fyret fra et IT-firma. Grunden? Han modtog en e-mail, med let racistisk indhold, men syntes den var dårligt opsat, så han kopierede indholdet ind i Word, rettede det til, og sendte den videre. På den måde kom firmaets brevhoved til at stå øverst i mailen, og de blev pludselig sat i forbindelse med racisme.
Ting, der kan virke 100% ligegyldige for nogen, kan være *meget* vigtige for andre. Jeg mener, at firmaet har ret til at vide hvad deres medarbejdere gør "i deres navn", og derfor sendte jeg e-mailen.
Avatar billede souledout Nybegynder
16. februar 2002 - 02:28 #31
Han har sq da også været en idiot så...
Men faktisk er det også Jer der har sat firmaet i forbindelse med piratsoftware, idet I ud fra bogstaverne kf, udbasunerer alt om manden og hans firma.

Faktisk burde Kenny Frederiksens firma sagsøge johnschmidt for at sprede falsker rygter om brugen piratsoftware!

Citat fra jonas- (15/02-2002 14:49:58) :

"johnschmidt: Det er hans firma, det kan jo være at han skulle bruge det privat, og så har det intet med hans firma at gøre!!.......

Han bruger piratsoftware, hans firma gør nødvendigvis ikke!"

/SouledOut
Avatar billede swordcat Nybegynder
17. februar 2002 - 01:05 #32
Nu har jeg længe fulgt med dog uden at skrive noget, men som souledout skriver, så er det simpelthen for latterligt at man sender hans firma en e-mail.

"Hvad han gør i sin fritid rager ikke os!!!"

Swordcat
Avatar billede dmcn Praktikant
17. februar 2002 - 14:25 #33
souledout : Så vidt jeg ved skrev kf den information johnschmidt fandt i sit minisite. Det er åbenbart slettet nu, men det er da normalt for de fleste brugere herinde, at tjekke spørgers minisite - af den ene eller den anden grund.
Kort sagt er johnschmidt's reaktion ganske normal. De fleste, der kigger forbi, vil tjekke spørgers minisite, og lægge 2 og 2 sammen.
kf opretter et spørgsmål om warez kl. 14:44:58 en hverdag. Sandsynligheden for at han er på arbejde er stor, ergo må det være i forbindelse med arbejdet at han søger warez.
Jeg siger ikke, at det var måden jeg lagde 2 og 2 sammen, men den tankegang er med garanti logisk for mange af dem der kigger forbi.
Netop derfor sendte jeg en e-mail til firmaet. De skal have lov til at forsvare deres medarbejderes handlinger, hvis de ønsker det, og derfor gjorde jeg dem opmærksom på spørgsmålet.

swordcat : Læs ovenfor - hvem siger han gjorde det i sin fritid? Formålet med min mail var på ingen måde at få kf i problemer, men ganske enkelt at give firmaet mulighed for at forsvare sig. De har ikke benyttet den mulighed endnu, og gør det sikkert heller ikke, men nu har de haft chancen.
Avatar billede souledout Nybegynder
17. februar 2002 - 19:47 #34
Som sagt: Det er JER der sætter hans firma i forbindelse med warez!
Havde I bare anmeldt ham til eksperten, så spørgsmålet var blevet lukket, så var der ikke noget problem!

Desuden er johnschmidts reaktion sq da ikke normal - jo måske hvis han arbejder på Ekstra Bladet! Det er sq bare en barnlig måde at fremhæve sig selv ved at udstille andre! De fleste kommer af med den egenskab i folkeskolen, men nogle slipper den desværre aldrig...

"Formålet med min mail var på ingen måde at få kf i problemer, men ganske enkelt at give firmaet mulighed for at forsvare sig."
- Forsvare sig? Mod hvem? Mod JER!

"Sandsynligheden for at han er på arbejde er stor,"
- Ja det er rigtig nok...

"ergo må det være i forbindelse med arbejdet at han søger warez"
- Det er den latterligste konklusion jeg længe har hørt! Det er det rene sludder...

Det svarer til at du bestiller en spand maling fra din nabos telefon (måske fordi din egen er i stykker?), ergo er det hans hus du skal male.... DET KAN DU IKKE VIDE!

Du kan ikke drage så konkrete slutninger ud fra så sparsomme oplysninger! Jeg tror Sherl0ck Holmes her skulle tage sig en fredspibe og lade sagen hvile inden der er andre der risikerer at miste deres job!

/SouledOut
Avatar billede dmcn Praktikant
17. februar 2002 - 20:16 #35
souledout : Læs mit indlæg og forstå, at jeg ikke siger det er *min* tankegang, men at de *kunne* være den *generelle* eksperten-brugers tankegang. *Derfor* sendte jeg en mail, da dette kunne bringe kf's firma i en dårlig position.

"Forsvare sig? Mod hvem? Mod JER!"
Mod andre brugeres logiske tænkning.
Avatar billede blackie Nybegynder
17. februar 2002 - 20:36 #36
Der er plads nok til at række tunge.
:0~
Avatar billede souledout Nybegynder
17. februar 2002 - 21:14 #37
Jeg gir op - hvis du ikke VIL forstå, så kan det også være lige meget...

Et lille råd for fremtiden: Hvad du tror og tænker på andres vejne er irrelevant! Lad folk selv bestemme hvad de vil vide og hvad de er hamrende ligeglade med...

Jeg tror også lige jeg benytter lejligheden til at række tunge:

:-p

/SouledOut
Avatar billede xenophobia Nybegynder
17. februar 2002 - 21:24 #38
Jeg tror SouledOut har fat i noget. Det kan være en "stand-alone"-fejl, og han har fået sig en lærestreg, men at sætte hans jo på spil for en brøler... Jeg ville have advaret ham og "nøjes" med johnschmidt kommentar om hans, firma, email mv. Hvis det havde været mig havde jeg ikke oprettet et spm som dette igen, hvis jeg så mit firmanavn, navn, email osv.

Bare lige hvad jeg havde på hjertet =)

//Xenophobia
Avatar billede Chewie Novice
18. februar 2002 - 09:15 #39
souledout her helt sikkert fat i noget af det rigtige, at sende firmaet en mail var nok lige at gå over stregen ..... man skal passe på ikke at drage konklusion i ud fra noget man tror, konklusioner skal drages ud fra hvad man ved !

lad os konkluderer at "kf" ikke har brugt E3 særlig meget, så ved han ikke hvordan folk reagere på ulovligheder her inde. + han skal bruge det privat

han laver en brøler på grund af hans uvidenhed ...... og har nu ikke noget job ((((( strafen er lidt for hård )))))

ulovligheder på E3 kan vi fjerne, men ulovligheder undenfor bør vi nok lade politiet om

/Chewie
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
01. marts 2002 - 10:01 #40
Jeg havde egentlig glemt alt om dette spørgsmål, indtil jeg skulle tjekke nogle af "dex_dexter"s i forbindelse med co-admin afstemningen - men når

souledout

ligefrem foreslår at jeg skal sagsøges vil jeg da lige smide en kommentar!!

Det er korrekt at det var mig som smed oplysningerne omkring hans ansættelse herind..Det var jo ikke så svært eftersom kf selv havde skrevet det på hans minisite...

Det jeg gjorde er at jeg sammen med en masse andre herinde er med til at værne om kvaliteten og sagligheden her på eksperten.dk -

Det er et optimalt forum til at udveksle ulovligheder, da det uden tvivl er Danmarks, hvis ikke en af nordens største samling af hjælpsomme edb eksperter, brugere og kendere...Og der er DERFOR at det er så hamrende vigtigt at der netop IKKE sker noget ulovligt her på eksperten, og når der er den ene efter den anden som spørger efter craks o.l. er det så ikke i orden t sparke lidt til dem??

- Jeg har ikke kontaktet hans firma, og hvorfor i alverden skulle jeg dog det. Grunden til at jeg skrev det med at de brugte piratsoftware, var egentlig bare for at gøre ham opmærksom på at han kunne sætte sit firma i dårligt lys..

- jeg har da selv brugt noget som ikke var helt lovligt, jeg har også for noget tid siden spurgt efter noget jeg ikke måtte på eksperten - jeg blev smidt ud og midtede alle mine point - også selv om jeg via dokumentation kunne dokumentere at det jeg havde gang i var lovlig nok - det var i mod reglerne - og sådan skal det være....Slet folk, og lad være med at overreagere
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. marts 2002 - 11:18 #41
og kan kf så ikke få lukket det spm., det må være tilstrækkeligt gennem debatteret!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:17 #42
lukketid?!
Avatar billede jasperDK Nybegynder
11. september 2003 - 19:52 #43
Lukketid! hehe, to late. Måtte bare lige lægge en kommentar!