Avatar billede qzar Nybegynder
15. februar 2002 - 14:44 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Fake tatoo?

Hej eksperter!

Jeg ville høre om det er muligt kun med photoshop at lave en fake tatoo på et billede?
Det jeg snakker om et det ligesom han har lavet på http://www.kragekjaer.dk undetr experimenter > tatoo! Jeg ved godt at han har brugt 3D-s-max men da det er lidt for dyrt et program at erhverve sig har jeg det ikke....hvis det er muligt modtager jeg med kyshånd en guide til hvordan man gør!

På forhånd tak!

-Jonas
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
15. februar 2002 - 17:45 #1
See her for turbo tutorial i ren fætter photoshop:
http://thaibert.homepage.dk/EXP/tatoo.htm
Avatar billede michael-rene Nybegynder
15. februar 2002 - 19:10 #2
Tror ikke han har brugt 3d max til den tatoo. Men anyway er det jo nemt nok at lave en tekst på en arm.
find den font du vil have og skriv det du vil, brug transform til at dreje teksten eller du kan også bruge wrap tekst hvis du bruger ps. 6.
Det var det vil du lave andre tatoo som er lidt mere avanceret end en tekst, skal du måske kigge på dine færdigheder med en blyant, er de gode er der jo ingen grænser for hvad du kan lave.
Håber det var svar nok.
PS  3d max er ikke så dyrt du kan få en studenterlicens for omkring 2000 kr :-)

Hilsen Michael Knudsen
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
15. februar 2002 - 19:13 #3
-andre end michael-rene der ønsker at gentage min tutorial?
Avatar billede michael-rene Nybegynder
15. februar 2002 - 19:18 #4
flot nok einstein men så ikke din tutorials sorry.
Hvad nu hvis han ikke har ps. 6 og sidder og følger din tut så det jo pisse ærgerligt du ikke havde forklaret manden den ikke findes i en tidligere version, det fik han svar på i mit indlæg.
Men okay du kom først tilykke med det :-)
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
15. februar 2002 - 19:34 #5
Så er det jo at manden nøjes med at bruge det pisse nemme transform tool som findes helt tilbage i arkane versioner. Den option er også med i tutten kleinstein ;-)
Avatar billede michael-rene Nybegynder
15. februar 2002 - 19:56 #6
der kan du se havde jeg læst den havde jeg vidst det :-)
Avatar billede qzar Nybegynder
16. februar 2002 - 03:07 #7
Det er lidt svært via transform i think....Hvor finder jeg det warp værktøj?
Avatar billede lloyd Nybegynder
16. februar 2002 - 09:22 #8
jeg kan også lave det til dig?
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
16. februar 2002 - 10:39 #9
det kræver ps6, klik på text tool og til højre er der en knap (et T ovenpå en stiplet linie). Menu baren hvor dette ses hedder options -klik event. under >window>hide options el. show options, så kan du se hvilken bar jeg taler om.
Du skriver bare et eller andet og klikker derefter på ikonet.
Avatar billede qzar Nybegynder
16. februar 2002 - 13:33 #10
lloyd > Du må meget gerne gøre et forsøg da jeg har lidt problemer med det...Du skal finde et billede af en dame i g-streng der står med ryggen til så man kan se hendes helst gode baller :)
Så skal du lave en fake tatoo på en af hendes baller hvor der står styled.dk ! PÅ forhånd tak :)

-Jonas
Avatar billede lloyd Nybegynder
17. februar 2002 - 16:52 #11
Hvaså får jeg de 200 point???

Lloyd
Avatar billede lloyd Nybegynder
17. februar 2002 - 17:02 #12
Først finder du seævfølgelig et billede som du vil have et tatto på.
så skriver du en tekst li meget hvilken skriftype. Når du har gjort det så højre klikker du på teksten.
så finder du den der hedder..........når men værsgo
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. februar 2002 - 17:04 #13
lytter
Avatar billede kragekjaer Praktikant
21. februar 2002 - 02:13 #14
Jeg har benyttet 3d max til billedet, tro det eller la´ vær.... Man skal virkelig være haj i Photoshop for at lave tilsvarende. End of Story