Avatar billede ntmaniac Nybegynder
19. maj 2000 - 16:02 Der er 28 kommentarer

Kvalitativ vurdering

http://www.nttech.dk/mobilen
Til start kan jeg sige der er KUN en forside klar endnu, men det jeg er intereseret i at vide er om den skræmmer kunder væk eller om siden virker loyal. Hvordan er farverne og er menuen til at læse i 1280*1024.
Er siden for kold i farverne og hvad med den grå Baggrund ude om selve siden.
Jeg giver 100 point og håber at jeg for de point vil få en beskrivelse af hvad der er godt/dårligt og ikke et tal på 13 skalaen!!!!

Men ellers bare general kritik af (for)siden
Avatar billede design Nybegynder
19. maj 2000 - 16:30 #1
Det ser godt ud. Alt er OK.
Kun én kommentar: der skal være lidt mere luft mellem brødteksten og venstrekanten.
Avatar billede fcs Novice
19. maj 2000 - 16:35 #2
Den grå farve uden om bør laves om. Den gør hele siden lidt "trist" at se på. Resten af det ser til gengæld kanon-godt ud! Umiddelbart virker det på mig som en meget tiltalende og veldesignet side - alene ud fra forsiden og da forsiden er det første indtryk har du allerede her godt fat i dem der kigger forbi siden. Det eneste jeg mener du bør ændre er som sagt den grå kantfarve. Måske til noget med nogle hvide og grå striber på tværs for at gøre siden lysere??

De to lyseblå farver står godt til hinanden, den sorte tekst er let at læse og grafikken er pæn og nydelig som den skal være.

Jeg glæder mig til at se det endelige resultat. Måske du kunne lave en kommetar til dette spørgsmål når siden er færdig, så vi kan få at vide at det endelige resultat er klart?? Fortsæt det gode arbejde!!
Avatar billede jd Nybegynder
19. maj 2000 - 16:37 #3
Du siger du gerne vil have en ordentlig forklaring, men jeg kan heller ikke finde mere udover det "design" skrev!
Utrolig flot side!!
Desværre! ;-)

/Jonas
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
19. maj 2000 - 16:46 #4
hehe, ja det er måske også meget at forlange når der kun er en forside, men jeg giver dig ret fcs, jeg vidste bare ikke hvordan BG skulle se ud, men jeg vil arbejde med dit forslag.
Avatar billede engberg Juniormester
19. maj 2000 - 18:11 #5
Er der nogen særlig grund til, at du vil have bullets ved siden af overskrifterne også?

Det er fint ved underoverskrifterne, men jeg syntes de forvirrer ved hovedoverskrifterne....!

Måske kan den baggrund der er på http://www.pox.dk virke for dig...!
Avatar billede motu Nybegynder
19. maj 2000 - 18:12 #6
Flot logo, har du lavet det i photoshop?

9@13
Avatar billede motu Nybegynder
19. maj 2000 - 18:14 #7
Teksten er fin, i 1280*1024, hvis jeg var dig ville jeg gøre bagrunden mere grå. Ellers en fin side.
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
19. maj 2000 - 19:04 #8
>>>Motu skal den være mere grå?? Nu bliver jeg forviret =)

Jeg har fjernet bullets ved Overskrifterne det så dumt ud ja.
Alt det grafiske er lavet i Photoshop 5.5

Avatar billede stigc Nybegynder
19. maj 2000 - 19:33 #9
bagatel:

Den sorte buede linie ind til det hvide område må kunne antialiaseres bedre. Er det photoshop der har gjort det?
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
19. maj 2000 - 19:38 #10
ja jeg ved ikke hvorfor den bliver så ringe =(
Nogle der har et trick til hvordan man får den bedre?
Avatar billede design Nybegynder
20. maj 2000 - 00:00 #11
Baggrunden mere grå?
Hva fan i helved er mere grå???
La dog vær med at lytte til idioter der ikke ved hvad de snakker om.
De kan jo ikke engang finde ud af at kommentere sites hvor de tror det er rigtige designere der har lavet dem.
Den er fin, der er ikke nogen på eksperten der kan lave den bedre!!!
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2000 - 16:04 #12
Taget i betragtning af det kun er en startside, vil jeg sige at det ser lovende ud.

Men det er ret svært at bedømme en side ud fra så lidt.

Farvemæssigt er jeg personligt ikke ret vild med den "lilla". Den passer ikke så fedt med baggrunden.

Navigeringen ser ud til at blive ret nem. Det må jo være positivt.

Pas på at dine skrifttyper bliver det samme.

Men som sagt, der er ikke ret meget man kan kommentere. Kom igen når den er færdig.

Det rent grafiske skal der arbejdes lidt på. Men det er nævnt før.
Avatar billede motu Nybegynder
20. maj 2000 - 16:30 #13
design> har du et problem?..det jeg mente med mere grå, var at den var for lys i bagrunden. Det ville passe bedre til den lilla farve hvis bagrunden blev
mere mørk. Bare fordi jeg mener det, er
det jo ikke sikkert at andre synes det vel.
Avatar billede motu Nybegynder
20. maj 2000 - 16:32 #14
btw, måske nogle rolover effekts på dine
links ville gøre godt.
Avatar billede stigc Nybegynder
20. maj 2000 - 17:13 #15
motu>> så hedder det ikke mere grå. Så hedder det mørtkere grå. :-)

prodic>> Hvor ser du lilla ?
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2000 - 18:20 #16
Er den ikke lilla : #DEE5F8 eller næsten da. Det var farven på selve siden, som mine farveblinde øjne så som lilla.
Avatar billede stigc Nybegynder
20. maj 2000 - 18:26 #17
Så skal der mere rød end grøn i farven........

rød:DE
Grøn:E5

Når der er mere grøn så går den over imod en tyrkis, og når der samtidig er meget rød i så gøres den mere farveløs.

Få din skærm kalibreret :-)
Avatar billede prodic Mester
20. maj 2000 - 18:35 #18
og så en meget lys lilla da.
Avatar billede prodic Mester
16. juni 2000 - 00:35 #19
hvordan skriver man lyden af fingre mod et bord?
Avatar billede fcs Novice
12. juli 2000 - 16:35 #20
Kunne du bruge vores svar til noget eller hvad? Husk at acceptere dine spm.
Avatar billede prodic Mester
26. juli 2000 - 19:09 #21
ntmaniac : Gør noget....
Avatar billede denboj Nybegynder
31. juli 2000 - 23:49 #22
http 404
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. august 2000 - 16:56 #23
Da linket ikke findes mere, og der dermed ikke er noget at vurder, hvad så med at acceptere et af svarene????
Avatar billede fcs Novice
07. december 2000 - 11:09 #24
Hvad med at acceptere de svar du har fået eller skrive yderligere oplysninger angående problemet hvis det ikke er løst??
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. januar 2001 - 21:48 #25
404 error så det bliver karekter 00.
Avatar billede fcs Novice
11. januar 2001 - 21:52 #26
ntmaniac>> Hvad med at uddele point for de svar du har fået????
Avatar billede prodic Mester
07. marts 2001 - 12:52 #27
ntmaniac->Skal vi snart have det her spørgsmål afsluttet?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. april 2001 - 20:06 #28
Siden blev ikke fundet
Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du sørge for, at adressen er stavet korrekt.

Åbn hjemmesiden www.nttech.dk, og søg efter hyperlinks, der hopper til de ønskede oplysninger.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve en anden hyperlink.
Klik på  Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Explorer
----
Den der hvide bagrundsfrave er for fed... Men der er RIGTIG mange (Alt alt alt alt) for mange som har sådan en side!!!
Du må altså ta Patent på det design....