Avatar billede pezzie Nybegynder
15. februar 2002 - 01:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

.ATT format

Jeg har fået hjælp til at fremstille en lille sode, hvor folk kan skrive til mig og alt det normale pjat. Siden virker, men det jeg modtager kommer som en vedhæftet fil som hedder "POSTDATA.ATT"

Hvad f..... er det for et format og hvordan åbner jeg det.

Har prøvet med notepad, men det var ikke særligt kønt.

Pez
Avatar billede janegil Nybegynder
15. februar 2002 - 09:39 #1
Gjette på at det ender som attatchment fordi det er HTML og ikke plain text? Men en liten smakebit på hvordan det ser ut, vile nok gjøre det lettere å gjette hva det er? Er det fullt av "=F8" o.l., så er det på quoted printable format, det skulle normalt postklienten din klare å finne ut av, forutsatt at formater er rett angitt i headeren i brevet. Er det totalt uleselig, vil jeg gjette på base-64 koding, aner ikke hvordan man tyder dét, om ikke postklienten finner ut av det selv.
Avatar billede pezzie Nybegynder
15. februar 2002 - 15:34 #2
<form name="form" method="post" action="mailto:minmail">

  <input type=submit value="Send" name="submit">
        <input type=reset value="Nulstil" name="reset">

Resten imellem er bare ren html tabel.

Hjælper det dig ?
Avatar billede janegil Nybegynder
15. februar 2002 - 15:41 #3
Så skal du sikkert prøve å åpne det med en webbrowser? Registrere IE til å åpne .att-filer, eller kanskje døpe dem om til .html før du tviklikker dem?

Kanskje koden din kan modifiseres så vedlegget kommer til å hete "POSTDATA.HTML" ?
Avatar billede pezzie Nybegynder
15. februar 2002 - 16:11 #4
Den vil ikke åbne den i IE ... der blinker lige et lille vindue på skærmen og ikke andet.
Avatar billede pezzie Nybegynder
16. juni 2002 - 03:02 #5
Fandt selv ud af det