Avatar billede charlie2000 Nybegynder
14. februar 2002 - 23:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

3DS MAX R4 problem!!!

Davz jeg har et lille/stort problem og det er at nå jeg skal tildele et material til et objekt fx. vand virker bump og reflection ikke altid men kun nogle gange.

håber der er nogle der har et svar på dette mysterie!!!
Avatar billede zerohero Nybegynder
15. februar 2002 - 18:05 #1
kommer det ikke an på hvilken vinkel du ser dit objekt? nogle gange kan det jo godt se ud som om det ikke virker intil man lige drejer kameraet lidt også jubiii :-))
Avatar billede charlie2000 Nybegynder
16. februar 2002 - 16:25 #2
nej desvære, det virker heller ikke hvis jeg render billedet
Avatar billede zerohero Nybegynder
16. februar 2002 - 17:10 #3
Det lyder meget underligt... Kan du ikke sende scenen til mig på adressen: info@opengl-delphi.dk så vil jeg se på sagen...

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
25. februar 2002 - 18:06 #4
Har du fundet en løsning?

ZeroHero
Avatar billede mr.punk Nybegynder
09. marts 2002 - 11:15 #5
hej !!
kan du ikke også sende scenen til mig.... det lyder pænt underligt ... har du prøvet at starte forfra på scenen. der er nogle små bugs i 3ds-max, især meget fremtrædende på små computere. disse bugs kan gøre at nogle også ret simple funktioner kun virker en gang imellem..
Avatar billede charlie2000 Nybegynder
14. marts 2002 - 22:55 #6
kan i ikke lige lave et "svar", jeg har fundet ud af det, jeg skulle bare opdatere mine geforce2 drivere og vupti så virkede det!!!!!
men ellers tak for hjælpen. der kommer nok lidt flere opslag snart!!!!

HYGGE HEJZA
Avatar billede zerohero Nybegynder
14. marts 2002 - 23:34 #7
ok - her et svar...
Avatar billede charlie2000 Nybegynder
17. marts 2002 - 14:05 #8
sådan!!!!!!