Avatar billede gex Nybegynder
14. februar 2002 - 23:06 Der er 8 kommentarer

Grafikker

Hej Eksperter
Jeg er gang med en 3D chat og er allerede ude med betaen! Så nu ville jeg høre om der var nogle frivilige eller nogle som var glade for at tjene lidt ekstra point. Ville være Grafikker for mig!
I skal kunne være gode til at lave 3d rum, ting og figur. Det er det med figurene der er det vigtiste men alle 3 ting ville være godt!
En der melder sig.

Kontakt mig på webmaster@dj-cain.dk eller icq:

På gorhånd tak:

Gex-
Avatar billede gex Nybegynder
14. februar 2002 - 23:09 #1
Eller i kan også bare svare her =)
Avatar billede giomx| Nybegynder
14. februar 2002 - 23:52 #2
måske ville mugligheden for at "costumize" sin "person" dvs. udsende... måske enda lave et hovede.. jeg kan prøve at lave lidt geil og uploade hvad det er jeg mener senere?
Avatar billede giomx| Nybegynder
15. februar 2002 - 01:11 #3
måske lidt alla: http://212.242.89.205/gio/eksperten.jpg

tag dig ikke af den amplet til højre... det skulle bare fyldes ud... meningen var at prøve på at vise at man f.eks. kunne skifte; hudfarve, øjnfarve, hårfarve. ( måske endda også tøj?)

-desværre har jeg ikke de "skillz" der skal til at lave det.. men dette er blot lidt "ideér"

-Gio
Avatar billede gex Nybegynder
15. februar 2002 - 03:31 #4
Ok
Jeg ser om der er nogle andre så =)
Avatar billede qzar Nybegynder
15. februar 2002 - 14:17 #5
Hmm....Hr. Gex!

Jeg vil råde dig til at lukke den chat da du har modtaget den illegalt. Det er ikke noget påbud men et godt råd da du og dine forældre ellers formentlig vil blive kontaktet af en vred herres advokat som er den egentlige ejer af chatten. Du styrer det 110% selv, bare et godt råd!
Avatar billede gex Nybegynder
15. februar 2002 - 20:53 #6
Jamen den egentlige ejer af chatten arbejder vi jo sammen med!
Avatar billede 0verwrite Nybegynder
15. februar 2002 - 20:56 #7
Hmmm jeg har lavet en del 3dchat og kender ingen der har lavet denne, hvem skulle have lavet den og hvem skulle have nok ressourcer til at smide advokat på den?

Hvis sourcen er online til download kan jeg ikke se noget problem!

morten
hotelchat.dk
Avatar billede giomx| Nybegynder
26. februar 2002 - 18:16 #8
.. wtf hvor er den chat ?