Avatar billede design Nybegynder
19. maj 2000 - 02:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor er den side?

Jeg fik flg. fejlmail:
"Att: Webmaster for South Side Brigade

Jeg må meddele dem, at hvis De ikke øjeblikkeligt lukker denne side ned, vil vi anlægge sag mod dem for, via medier, at opfordre folk til vold."

Er der nogen der ved hvor siden er?
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2000 - 02:58 #1
Avatar billede design Nybegynder
19. maj 2000 - 07:13 #2
kharder > jeg tror ikke at det er nogen af dem der menes.
Avatar billede fcs Novice
19. maj 2000 - 09:50 #3
Der lå vist nok en på Geocities engang, men jeg kan ikke huske adressen! Du kan eventuelt kontakte Brøndby Support og forklare dem dit problem. Så vil de måske oplyse dig adressen. Det første du bør gøre er dog at kontakte afsenderen af e-mailen og forklare ham om misforståelsen. Disse ekstreme fangrupper kan være ret 'nasty' at komme i klammeri med. Jeg har selv prøvet det som uskyldig tilskuer og det er ikke rart.
Avatar billede fcs Novice
19. maj 2000 - 10:13 #4
Jeg har vist fundet den:
http://www.geocities.com/ssu_mirror/

Hvis det er den du søger ville et par point vist være på sin plads ;-)
Avatar billede design Nybegynder
19. maj 2000 - 10:30 #5
Afsenderen har sløret sig

fcs > points for hvad? For at hjælpe med til at opklare forbrydelser og plat. Skam dig.
Avatar billede fcs Novice
19. maj 2000 - 10:34 #6
Ja, for at hjælpe naturligvis, det er jo det eksperten er til for. Men OK, jeg er som så mange andre medlem af en fredelig fanklub og derfor er jeg selvfølgelig med på at stoppe al den vold der foregår. Du får den gratis!
Avatar billede sat-swet Nybegynder
19. maj 2000 - 14:32 #7
vat-jerner!
Jeg er selv vokset op med en del af dem, gid de måptte falde om i en bunke glasskår!